معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز:

پنجشنبه ها در البرز تا پایان بهمن ماه تعطیل شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز از تعطیلی ادارات استان در روزهای پنج شنبه تا پایان بهمن ماه خبر داد و گفت: ساعات کار ادارات از روز دوشنبه ۱۹ دی تا چهارشنبه ۲۱ دی ماه از ساعت ۹ الی ۱۴ است.
کد خبر: ۹۴۸۲۳۵۲
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، کاوه حدادپور، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز از تعطیلی ادارات استان در روزهای پنج شنبه تا پایان بهمن ماه خبر داد و گفت: ساعات کار ادارات از روز دوشنبه ۱۹ دی تا چهارشنبه ۲۱ دی ماه از ساعت ۹ الی ۱۴ است و ساعات کسری کار باید با برنامه ریزی در طول روزهای باقی مانده سال جبران شود.

پنجشنبه ها در البرز تا پایان بهمن ماه تعطیل شد

وی با بیان اینکه این تصمیم با هدف مدیریت ناترازی مصرف و تولید گاز در کشور و با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی استان البرز مبنی بر کاهش محسوس دما در روزهای آتی اتخاذ شده است، عنوان کرد: وسایل گرمایشی نیز یک ساعت قبل از پایان کار در روز چهارشنبه خاموش و نیم ساعت قبل از شروع کار در روز شنبه روشن شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز خاطرنشان کرد: ساعت کار ادارات در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته تا پایان بهمن ماه از ساعت 7:20 دقیقه تا 16:00 بوده که موضوع شناور بودن ساعت کار براساس ابلاغیه تا اطلاع ثانوی و حداکثر تا ساعت هشت صبح به قوت خود باقی است. بانک ها و واحدهای خدمات رسان اضطراری از قواعد فوق مستثنی هستند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار