خبرهای داغ:

یادواره شهدای مقاومت در سلماس برگزار شد

یادواره شهدای مقاومت با حضور اقشار مختلف مردم در سلماس برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۱۸۷
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام اسماعیل نجفی یک کارشناس علوم دینی 17 دی در یادواره شهدای مقاومت که در مسجد جامع سلماس برگزار شد، گفت: در این موضوع شکی نیست، سردار سلیمانی و شهدای ایران باید به عنوان الگوی مقاومت در جهان معرفی شوند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سرچشمه بیداری اسلامی در دنیا هستند، گفت: این روحیه ایستادگی و مقاومت را که در سراسر جهان شکل گرفته است، مرهون زحمات این عزیزان می‌دانیم.

این کارشناس علوم دینی بیان کرد: بانوان نیز لازم است، با تاسی از راه و روش زندگی شهدا برای حفظ حجاب و عفاف خود گام بردارند و ازاین‌رهگذر درراستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بیش‌از‌پیش اهتمام کنند.

‌نجفی با بیان اینکه بهترین تبلیغ برای مقوله مهم حجاب مقام آوردن ورزشکاران، فعالان اقتصادی و علمی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی می‌باشد، ادامه داد: این بانوان ضمن رعایت حجاب، پرچم کشور را در جهان بالا می‌برند و باعث می‌شوند نوع پوشش آنها نیز مورد توجه قرار گیرد.

این کارشناس علوم دینی با بیان اینکه، طبق فرمایش مقام معظم رهبری بایستی از تعریف ضعیف‌الحجاب باید نسبت به برخی از بانوان استفاده کرد، ادامه داد: آنها نیز به میهن خود، نظام و انقلاب علاقه‌مند هستند، پس باید رفتار شایسته‌ای با این قشر در پیش بگیریم.

وی با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر قرار گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: مادران عفیف و پاکدامن که دختران موفق و نام‌آور پرورش می‌دهند، بدون‌شک فخر جهان اسلام هستند، چون اولیای الهی از جمله حضرت زهرا (س) را برای خود الگو قرار می‌دهند، پس لازم است، قدردان آنها باشیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار