خبرهای داغ:
به همت گردان یکم فاتحین حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) بر پا شد:

برپایی موکب پذیرایی به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) وسالگردشهادت حاج قاسم سلیمانی

به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) وسالگردشهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گردان یکم فاتحین حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) اقدام به برپایی موکب پذیرایی با حضور رزمندگان و بسیجیان این گردان در محل در چهارراه اشراق اصفهان نمودند.
کد خبر: ۹۴۸۱۶۱۰
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)، به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) وسالگردشهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گردان یکم فاتحین حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) اقدام به برپایی موکب پذیرایی با حضور رزمندگان و بسیجیان این گردان در محل در چهارراه اشراق اصفهان نمودند.

فرمانده گردان یکم فاتحین گفت: به مناسبت ایام فاطمیه وسالگرد شهادت مرد میدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی رزمندگان و بسیجیان گردان یکم فاتحین در محل در چهارراه اشراق اصفهان اقدام به بر پایی موکب کردند که با میزبانی یک شهید گمنام دفاع مقدس با استقبال گرم مردم و رهگذران مواجه شد.

این فرمانده افزود: به همت رزمندگان و بسیجیان گردان یکم فاتحین درایام شهادت ، تشییع نمادین و قافله عزاداری شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در موکب حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) همراه با دیگر برنامه های فرهنگی بر پا شد .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار