مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز:

فقدان وجود سردار سليمانی هنوز هم بر سينه هایمان سنگينی می کند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: فقدان وجود نازنين سردار شهيد سليمانی هنوز هم بر سينه هایمان سنگينی می کند؛ او سرباز مخلص و بی ادعای ولایت بود.
کد خبر: ۹۴۸۰۸۳۷
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران آن ها پیامی صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

فقدان وجود سردار سليمانی هنوز هم بر سينه هایمان سنگينی می کند

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

شهادت رسم و هنر مردان خداست؛ آنانی که همچون حاج قاسم سلیمانی اسطوره بوده و هستند و هرگز از یاد نمی‌روند زیرا مجاهدانه با خون خود، درخت تنومند مقاومت، اخلاص و عمل را آبياری کردند و با خون گرم خود جانی دوباره به مبارزان راه آزادی و آزادگی بخشيدند.

فقدان وجود نازنين سردار شهيد سليمانی هنوز هم بر سينه هایمان سنگينی می کند؛ او سرباز مخلص و بی ادعای ولایت بود. بدون شک راهی که او و همرزمان شهیدش در حمایت از مظلومان و مبارزه با مستکبران جهان در پیش‌ گرفتند، ادامه خواهد داشت.

مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای در وصف این شهید والا مقام می فرمایند: «شهید سلیمانی قهرمان ملّت ایران است، به خاطر اینکه ملّت ایران داشته‌های فرهنگی و معنوی و انقلابی و ارزش های خودش را در او متبلور و مجسّم دید.»

لذا استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بدانند که بعد از شهادت این سردار رشید اسلام، همبستگی ملت ایران بیش از پیش شده و مکتب او، در سرزمین ایران اسلامی برای همیشه جاویدان خواهد ماند.

قاسم سلیمانی تفکری است که باید همیشه و در همه حال در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در میان ملت شریف ایران اسلامی جریان داشته باشد تا همه ما به مانند قاسم سلیمانی بیندیشیم تا بتوانیم ایرانی آباد و متعالی داشته باشیم زیرا مسیر حقی که سردار سلیمانی به جا گذاشت، برای همیشه مسیر اصلی جوانان غیورمند این مرز و بود خواهد بود.

بدون تردید قاتلان و مسببان شهادت این بزرگمرد عرصه ایثار و مقاومت، از انتقام سخت و سهمگین جبهه مقاومت در امان نخواهند ماند. آن ها بدانند که انتقام خون شهید سلیمانی، در ابعاد و گستره‌ای مناسب با نام و جایگاه این شهید گرانقدر خواهد بود و چنین انتقامی بی تردید یأس و ناامیدی را برای استکبار جهانی و ایادی جهان خوارش به دنبال خواهد داشت.‏

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها، سالروز شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز و فرمانده همیشه پیروز سپاه اسلام، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و همرزمانشان را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهید سلیمانى، ملت شریف ایران اسلامی و مردم ولایتمدار استان البرز و عموم علاقه مندان و دوستداران آن شهید بزرگوار تسلیت عرض کنم و از درگاه باری تعالی توفیق همگان را در راستای تدوام آرمان های شهدای میهن اسلامی و گام نهادن در مسیر این شهید گرانقدر، مسئلت دارم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار