یادداشت/ مینا صدیقیان

حاج قاسم عزیز، تو فرمانده قلب های ما بودی

حاج قاسم عزیز، تو تنها فرمانده نیروی قدس سپاه نبودی، تو بر دل ها حکومت می کردی و فرمانده قلب های ما بودی.
کد خبر: ۹۴۸۰۸۲۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مینا صدیقیان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل ها در یادداشتی آورده است: سلام بر تو ای فرمانروای قلب ها و سلام بر تو ای اسطوره مهربانی؛ باز هم دلتنگم و می خواهم برایت بنویسم اما نمی دانم با کدام واژه دلتنگی هایم را بیان کنم. کاش می توانستم کنار مزارت بنشینم و ساعت ها از ناجوانمردی های این روزها برایت بگویم که می دانم اگر تو بودی این روزگار ما نبود.

حاج قاسم عزیز، تو فرمانده قلب های ما بودی

همه ما به خوبی می دانیم که چهار دهه مجاهدت خالصانه و مبارزه بی امان تو با تروریسم بین المللی، آمریکا را بر آن داشت تا دستش را به خون قهرمانی آغشته کند که حضورش در جبهه های نبرد برای دشمن وحشت آفرین بود و هیبت نامش لرزه بر اندام ژنرال های غربی می انداخت و رویارویی با وی به کابوسی برای آن ها تبدیل شده بود.

نتیجه وحشت دشمنان از حضور سرباز قدرتمندی همچون تو که در همه حال گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بودی، سرانجام اتفاقی تلخ را در فرودگاه بغداد رقم زد و سردار مخلص نیروی قدس سپاه، فرمانروای قلب های شکسته یتیمان را پس از سال ها مبارزه شجاعانه در میدان های مختلف نبرد با شیاطین و اشرار عالم از ما گرفت.

هیچ گاه آن نیمه شب سیاه 13 دی ماه 1398 را فراموش نمی کنیم. می دانم که تو در آخرین لحظات هم با

قدرت به سمت خودرو گام برداشتی و از شهادت باکی نداشتی اما پس از دقایقی صدای انفجاری مهیب فضا را در نوردید و شقی ترین و منفورترین افراد جامعه که قدرت رویارویی با تو را نداشتند، فرزندان شهدا را بار

دیگر یتیم و دل های ما را داغدار کردند.

سردار عزیزم، تو فرزند رنج، تقوا و ایثار و قهرمان ملی تمام جبهه های حق علیه باطل و مبارزه با تروریسم جهانی بودی که جنایتکاران جنگ افروز آمریکایی به دلیل هراس از تکنیک ها و تاکتیک های سردار رشیدی همچون تو تصمیم به این اقدام خبیثانه گرفتند، غافل از اینکه بزرگترین بازندگان این بازی خطرناک در منطقه خواهند بود .

سردار دل ها، دلم نمی خواهد یادآوری کنم که شیطان بزرگ، این عصیان گر خبیث و تروریست خون آشام با این اقدام شرورانه بار دیگر ثابت کرد که با ایران و اسلام دشمنی دیرینه دارد و آشکارا نشان داد در هر نفسش مصیبت و جنایتی جدید برای فرزندان این مرز و بوم نهفته است اما نحوه شهادت تو همه این موارد را ثابت و این روز سیاه را برای همیشه در تقویم کشور ما ماندگار کرد.

از همان روزهای نخست آن اتفاق شوم، متحد و یکصدا فریاد برآوردیم که عاملان شهادت سپهبد سلیمانی عزیز ما، منتظر انتقام سخت و پشیمان کننده همرزمان و همراهان حاج قاسم در دنیا باشند زیرا شهید سلیمانی برای آنان خطرناک تر از سردار سلیمانی است؛ دلیل وحشت دشمن از وجود تو همین بس که با عزم و اراده قوی تو، نابودی داعش رقم خورد و با رفتنش نابودی آمریکا و هم پیمانانش نیز به زودی رقم خواهد خورد.

حاج قاسم ما یک تفکر بود و هر ایرانی، یک قاسم سلیمانی است. قبول داریم شهادت جامه ای است که جز آن برازنده نابودکننده داعش نبود اما این شهادت سقوط آمریکا را نزدیکتر کرد. این اقدام جنایتکارانه گرچه حاج قاسم ما را به مقصد مطلوب خود که شهادت در راه خدا بود، رساند اما داغ سنگینی را بر دل عاشقان ولایت و امت اسلام گذاشت.

شیاطین خبیث مطمئن باشند که میلیون ها سلیمانی در سراسر این گیتی برای گرفتن انتقامی سخت به پا خاسته اند تا جنایتکاران عالم را در دریای طوفانی انتقام خون تو غرق کنند. یقین داشته باش آن ها یکی پس از دیگری سلاح تو را برمی دارند و به میدان می روند. آری، تو تنها فرمانده نیروی قدس سپاه نبودی، تو بر دل ها حکومت می کردی و فرمانده قلب های ما بودی.

داغ تو چنان آتشی بر دلمان انداخته که تا انتقام خونت را از شیاطین عالم نگیریم از پای نخواهیم نشست. اگرچه ما یک تکیه گاه و حامی بزرگ را از دست داده ایم اما مکتب تو همواره راهنما و راهگشای ماست تا بتوانیم سرباز خوبی برای ولی امر مسلمین باشیم .

داغ عزیز، سخت است؛ بعضی افراد را نباید از دست داد اما اگر به جز شهادت نصیب تو می شد، متعجب بودیم. تو سراسر عمر و جان خود را برای امنیت دیگران وقف کردی و بسیار قوی بر عهد خود پابرجا ماندی و سرانجام مزد مجاهدت های خود را به زیباترین شکل گرفتی. سردار عزیز، بابت امنیت این مرز و بوم و فرزندانش از تو ممنونیم. شهادت گوارای وجودت  ...

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار