خبرهای داغ:

نظام اسلامی با تکیه بر ملت از گذرگاه‌های تاریخی عبور می‌کند

فرماندار چالدران گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ملت بزرگ کشورمان تکیه کرده است، با پشتوانه این ملت از گردنه‌های پرپیچ‌و‌خم تاریخی عبور می‌کند.
کد خبر: ۹۴۷۹۸۹۳
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۹

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد فرماندار چالدران 9 دی در مراسم بزرگداشت حماسه مردمی روز بصیرت با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع چالدران برگزار شد، گفت:

مردم با حضور در رویدادهای سیاسی و اجتماعی، اوج انزجار خود از سران فتنه و فتنه‌گران را نشان داده‌اند و به انحای مختلف حمایت خود از ارزش‌های اسلام، انقلاب و رهبری را اعلام کرده‌اند.

 وی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در این آیین، اظهار داشت: امروز مردم این خطه بار دیگر برگ زرین دیگری را در حمایت از رهبر معظم انقلاب، امنیت و اقتدار کشور به نمایش گذاشتند و نشان دادند فتنه‌گران، ایادی و نوکران دشمنان جایگاهی نزد آنها ندارند.

فرماندار چالدران بیان کرد: خوشبختانه به پشتوانه همین حمایت مردمی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گذرگاه‌های مختلف تاریخی با اقدام و عمل به موقع، دامن پاک خود را از گزند نقشه‌های شوم دشمنان مصون نگه داشته است.

عبدالله‌نژاد با بیان اینکه، امروز مردم بصیر و لحظه‌شناس چالدران بار دیگر با حضور پرشور و انقلابی خود حماسه‌ای عظیم خلق کرده و برگ زرین دیگری بر افتخارات بی‌شمار خود افزودند، ادامه داد: در حماسه باشکوه 9 دی ملت بزرگ کشورمان اوج بصیرت، زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی خود را به منصه ظهور گذاشتند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برهه‌های مختلف اثبات کرده‌اند، همچنان با انقلاب و ارزش‌های اسلامی عناد دارند، اضافه کرد: بنابراین لازم است، در کشورمان مباحث دشمن‌شناسی جزو اولویت‌ها قرار گیرد.

فرماندار چالدران ضمن اشاره به اغتشاشات اخیر، خاطرنشان کرد: دشمن بار دیگر به امنیت، وحدت و همت ملت ایران طمع کرده و حوادث اخیر را رقم زد، اما ملت بابصیرت ایران با وحدت و همدلی خود آرامش را به کشورمان برگرداندند.

ارسال نظرات