خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

کشته‌سازی راهبرد بزرگ استکبار در فتنه اخیر بود

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه کارگردان همه فتنه‌ها آمریکا است، عنوان کرد: کشته‌سازی راهبرد بزرگ استکبار در فتنه اخیر بود.
کد خبر: ۹۴۷۹۸۷۵
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در مراسم گرامیداشت ۹ دی که در مسجد جامع اسدآباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یوح الله ۹ دی و سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: قبل از دفن حاج قاسم با موشک‌های نقطه زن پایگاه آمریکا در عراق مورد هدف قرار گرفت که حیرت جهان را به دنبال داشت.

وی افزود: پس از این اتفاق، مقامات منطقه با ابراز تعجب از این اتفاق اعلام کردند پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری نتوانسته بود ضربه‌ای این چنین به آمریکا وارد کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه کارگردان همه فتنه‌ها آمریکا است، عنوان کرد: کشته‌سازی راهبرد بزرگ استکبار در فتنه اخیر بود.

وی افزود: هر فتنه تابلویی دارد و دشمن با کمین در این مسیر قصد پیاده کردن اهداف شوم خود را دارد .

سردار مجیدی با ذکر اقدام اخیر آمریکا در معرفی یک رییس جمهور زن و بدسابقه عنوان کرد: اگر آمریکا به فکر سود ایرانیان باشد چنین فردی را به عنوان گزینه تخیلی خود که دوستانش بیشتر از ۱۷ هزار هموطن را مظلومانه شهید کردند معرفی نمی‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات مثبت دولت اشاره کرد و گفت: سیاه نمایی اجازه نداده است اقدامات خوب دولت بیان شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: رییس جمهور قبل در پایان کارش به دکتر رییسی اعلام کرد فقط تا سه ماه ذخیره در کشور وجود دارد و تنها راه حل نگاه به غرب و آمریکا است اما دولت آیت الله رییسی بدون توجه به غرب این ذخیره را به سه سال رسانده است.

وی ادامه داد: قبله نمای این افراد، آمریکای خونخوار است و دلیل آن این است ملت و کشور ما را باور ندارند.

سردار مجیدی در پایان به قدرت نظامی ایران اشاره کرد و گفت: اگر اشتباهی از اسراییل سر بزند در کمتر از ۱۰ دقیقه این کشور آماج حملات موشکی با برد ۶ هزار کیلومتر قرار خواهد گرفت و این اقتدار در سایه درایت مقام معظم رهبری به دست آمده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات