خبرهای داغ:
سردار کوثری:

ولایت فقیه خار چشم دشمنان است/ دشمنان از ایران اسلامی قوی می‌ترسند

همدان- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز ۹دی روز میثاق با ولایت و ولی امر مسلمین است، گفت: ولایت فقیه خار چشم دشمنان است.
کد خبر: ۹۴۷۹۷۶۲
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار پاسدار محمداسماعیل کوثری در مراسم روز حماسه ۹ دی که در میدان امام خمینی (ره) همدان برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: مردم سراسر کشور ایران در روز ۹ دی سال ۸۸ خودجوش و با بصیرت و آگاهی آنچنان حماسه آفریدند که این روز یوم الله نامیده شد.

وی با بیان اینکه روز ۹دی روز میثاق با ولایت و ولی امر مسلمین بوده و خواهد بود، عنوان کرد: ولایت فقیه خار چشم دشمنان است چه دشمنان داخلی و چه دشمنان خارجی که چشم دیدن رهبری را ندارند و علیه کشور ما برنامه‌ریزی می‌کنند و برخی متاسفانه ناآگاهانه حرف آن‌ها را آنچنان گوش می‌کنند که انگار وحی منزل است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دشمنان جز دروغ گفتن و فریب دادن انسان‌ها کار دیگری بلد نیستند، ابراز کرد: امام خمینی (ره) فرمود «آمریکا شیطان بزرگ است» و آن‌ها هیچ موقع حتی برای یک لحظه به فکر من و شما نیستند و برای ما دل نمی‌سوزانند.

وی تصریح کرد: کسی که برای ما دل می‌سوزاند ولایت است همانگونه که امام خمینی (ره) در سن ۷۸ سالگی با جسم نحیف خود و با توکل بر خداوند که یقین داشت خداوند او را یاری می‌کند، پا به میدان گذاشت.

کوثری با بیان اینکه امام خمینی (ره) شاه را نصیحت کرد که دست از کارهایش بردارد و به مردم خدمت کند، گفت: آدمی که نوکرصفت باشد، چه شاه باشد یا هر درجه دیگری داشته باشد، نوکرصفت است بنابراین شاه به حرف‌های امام گوش نکرد اینجا بود که امام خمینی(ره) احساس مسئولیت کرد و با دست خالی مقابله کرد.

وی با بیان اینکه سلطنت طلب‌ها، لیبرال‌ها، منافقین می‌گفتند امام سیاست نمی‌داند و گرنه اینگونه صحبت و در مقابل طاغوت صف آرایی نمی‌کند، مطرح کرد: امام خمینی (ره) نه تنها در مقابل طاغوت صف آرایی کرد بلکه در مقابل دو ابرقدرت شرق و غرب که دین را افیون نمی دانستند وارد صحنه شد و با لبیک مردم آن روز پیروز شد و پایه‌های دو ابرقدرت لرزید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کلام امام(ره) برخاسته از کلام خدا بود، بیان کرد: اگر می‌بینیم دشمنان هر چند وقت یکبار فتنه به پا می‌کنند به خاطر این است که قدرت ایران اسلامی را دیده‌اند.

وی با بیان اینکه این سوال مطرح است که آیا ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به کشوری تجاوز کرده که آن‌ها از ایران عصبانی هستند، ادامه داد: برای اینکه جمهوری اسلامی دست کشورهای خارجی را از این مملکت قطع کرده است و در مقابل مستکبرین ایستاده است و آن‌ها از این موضوع عصبانی هستند.

کوثری یادآور شد: بعد از انقلاب اسلامی دشمنان در گروه‌های مختلف و اسم‌های مختلف مانند منافقین، سلطنت طلبان، بهایی‌ها، کومله و دموکرات و به شکل‌های مختلفی با وابستگی به بیگانگان در کشور فتنه ایجاد کردند و کاری کردند که در استان‌های مرزی غائله‌هایی برپا کردند و ترور شخصیت‌‌ها را شروع کردند اما پیروز نشدند.

وی با بیان اینکه ولایت و ولی امر مسلمین طی این سال‌ها آنچنان انقلاب را هدایت می‌کند که مردم مصمم‌تر و محکم‌تر در مقابل دشمنان ایستادند، افزود: دشمنان وقتی دیدند راه به جایی نبرده‌اند منافقین را مسلح کردند و همه به خصوص جوانان ما باید بدانند نزدیک ۱۷هزار از مردم را منافقین ترور کردند اما مردم ایستادند چراکه بر پایه اسلام ناب محمدی پا به عرصه مبارزه گذاشتند و لبیک گفتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دشمنان وقتی نتوانستند بر ما حریف شوند جنگ را برما تحمیل کردند، آنچنان که می‌خواستند سه روزه خوزستان را از ایران جدا کنند و هفت روزه به تهران برسند و نظام جمهوری اسلامی را کنار می‌گذارند، عنوان کرد: دشمنان دو عامل ولایت و مردم ولایت‌مدار را نشناخته بودند.

وی افزود: دشمنان با محاسبات خود فکر می‌کردند، می‌توانند به نتیجه برسند اما مردم مصمم به امام خمینی (ره) لبیک گفتند و مقابل دشمنی که تا دندان مسلح بود، ایستادند.

کوثری بیان کرد: اگر در اثر بی‌عرضگی پادشاهان دوره قاجار و پهلوی قسمت‌های عمده‌ای از شهرهای وسیع کشور ما را به بیگانگان سپردند امام (ره) در مقابل آن‌ها ایستاد و گفت دزدی سنگی انداخته که حسابش را می‌رسیم و آنچنان سیلی به صدام می‌زنیم که نداند از کجا خورده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) یقین داشت که خدا کمکش می‌کند، ادامه داد: اگر در ۸سال دفاع مقدس یه دستگاه تانک و نفربر به ما نفروختند ما بیش از 2 هزار تانک و نفربر از دشمن غنیمت گرفتیم که توسط مردم، شهدا، بسیج، ارتش، جهادرسازندگی و ... اتفاق افتاد.

* برخی مسئولین خواب بودند و دشمن از لحاظ فرهنگی پیش روی کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سر دشمنان ما در جنگ ۸ساله به سنگ خورد، افزود: دشمنان با فریب فرهنگی وارد شدند که مقام معظم رهبری با کلمات تهاجم، شبیخون و ناتو فرهنگی اخطار دادند اما برخی مسئولین خواب بودند و دشمن از لحاظ فرهنگی پیش روی کرد.

وی با اشاره به فتنه ۸۸ با بیان اینکه دشمنان با رمز تقلب ورود پیدا کردند، گفت: در انتخابات ایران ترکیبی از مردم بر سر صندوق‌های رأی وجود دارد که کسی نمی‌تواند تقلب کند.

کوثری با بیان اینکه دشمنان مسئله تقلب را آنچنان بزرگ کردند که برخی از روی نادانی فریب خوردند و ۸ ماه طول کشید تا متوجه شدند که بحث تقلب فریب دشمن است، ابراز کرد: در روز ۶ دی ماه سال ۸۸ که عاشورا بود دشمنان با خباثت به حسینیه، مساجد، تکایا و پرچم‌های امام حسین (ع) حمله کردند و اینجا بود که مردم سراسر کشور با یک آگاهی به تمام معنا در روزهای ۷، ۸ و ۹ دی حماسه آفریدند.

وی با بیان اینکه دشمنان با اعتقادات مردم هم موافق نیستند چطور می‌خواهند برای ما دلسوزی کنند، مطرح کرد: اگر به دنبال دموکراسی و تحقق شعار زن، زندگی، آزادی هستند چرا به زنان با حجاب تجاوز می‌کنند؟ این نشان دهنده این است که دروغ می‌گویند؛ ذات دشمن دروغ گفتن است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دشمن در فتنه ۸۸ ذات خبیث خود را نسبت به مردم ولایتمدار نشان داد، عنوان کرد: نمایندگان مجلس کفن پوش در روز ۷ دی ماه سال ۸۸ در اعتراض به اقدامات فتنه‌گران بیرون آمدند و آنچنان مردم سراسر کشور هم صدا شدند که باعث تعجب دشمن شدند.

وی با اشاره به اینکه روز ۹دی ماه روز میثاق با ولایت و بصیرت مردم نامگذاری شد، گفت: دشمنان باز هم از دشمنی دست برنداشتند و در سه ماه اخیر کشور دوباره در کشور فتنه برپا کردند.

کوثری با بیان اینکه کشور ایران در مذاکرات خود به تعهدات خود عمل کرد اما آمریکایی‌ها نه تنها هیچ قدمی برای تعهدات خود قدمی برنداشتند بلکه تحریم‌ها را افزایش دادند، تأکید کرد: دشمن وقتی دید ایران اورانیوم غنی شده ۶۰ درصد را با نظارت آژانس بین المللی اتمی تولید می‌کند، گفتند در برجام باید غنی‌سازی تعطیل شود، به کشور‌های همسایه و منطقه نفوذ نداشته باشید و موشک‌های خود را از بین ببرید و فقط حداکثر ۳۰۰ کیلومتر برد داشته باشد.

وی با بیان اینکه آمریکا برای رزمنده‌های ایران مُرده است؛ اگر به تعهدات خود یعنی برداشتن تحریم‌ها عمل کرد ما به برجام عمل می‌کنیم در غیر این صورت  در مذاکره قبول نخواهیم کرد، عنوان کرد: ایران همیشه آماده مذاکره است اما مذاکره ای که دو طرفه باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی شاهد خروج آمریکایی‌ها از برجام بدون هیچ دلیل منطقی بودیم جمهوری اسلامی ایران هم در همین چارچوب براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی تصمیم به کاهش تعهدات گرفت که یکی از آن‌ها برداشتن سقف غنی‌سازی بود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با تشکیل داعش می‌خواستند به ایران برسند، گفت: سردار سلیمانی آنچنان در مقابل داعش ایستاد چرا که مسلمانان ۷۸ کشور را فریب دادند و به عراق و سوریه آوردند.

کوثری با بیان اینکه دشمن وقتی دید به نتیجه دلخواه نتوانسته برسد احساس خطر کرد و جنگ ترکیبی را با حمایت گروه‌های معاند و افراد آموزش دیده راه انداخت و این ناآرامی‌ها را رقم زد، افزود: ملت ایران آنچنان مصمم و محکم در مقابل دشمن ایستاد و درسی به آن‌ها داد که تا ابد فراموش نکنند.

وی با بیان اینکه این مردم مانند همانند دفاع مقدس با آگاهی، ایستادگی، صلابت و مقاومت بر این توطئه‌ها غلبه کردند که دشمنان ناامید شدند ابراز کرد: دشمنان پیام فرستادن که پای میز مذاکره بنشینیم همین کشورها به دروغ تا چند روز پیش می‌گفتند ایران نمی‌خواهد مذاکره کند چون می خواستند مردم را در مقابل نظام قرار دهند در صورتی که ما همیشه برای مذاکره آمادگی داریم اما مذاکره‌ای که به توافقات قبل عمل کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مذاکرات باید با آگاهی از مسائل روز و در صحنه بودن و پیمودن مسیر شهدا فضا برای ظهور صاحب اصلی انقلاب حضرت ولیعصر(عج) آماده شود، خاطرنشان کرد: دشمنان از ایران اسلامی قوی می‌ترسند و از ملت ایران احساس خطر می‌کنند.

وی عنوان کرد: مردم ما با وجود گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی در صحنه حضور دارند و از انقلاب، نظام اسلامی و مقام معظم رهبری پشتیبانی و حمایت می کنند.

کوثری با بیان اینکه دولت مردمی سیزدهم با همراهی و هماهنگی با نمایندگان ملت در تلاش بی وقفه و مصمم برای سروسامان دادن و ایجاد تحول در اقتصاد کشور و رفع چالش‌ها و مشکلات مردم است، مطرح کرد: اقتصاد کشور باید به جایی برسد که مسیر آن در اختیار خودمان باشد نه اینکه وقتی دشمن دید در میدان و خیابان‌ها شکست خورده با قیمت دلار بازی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار