خبرهای داغ:

بیانیه سپاه انصارالحسین (ع) همدان به مناسبت فرا رسیدن حماسه ۹ دی

همدان- سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۷۹۵۲۶
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی و روز بصیرت، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

«حادثه ۹ دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست». امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

نهم دی ماه را باید به عنوان روز پیروزی شکوهمند اسلام بر کفر و استکبار جهانی یاد کرد. روزی که همه ایران یک صدا به ندای «هل من ناصر» حسین زمان، پاسخ مثبت دادند و بار دیگر شعور خویش را به نمایش گذاشتند و با تمام وجود از ارزش‌های والای اسلام دفاع کردند. روزی که مردم با فریاد‌های محکم، طوفان یأسی را در اردوی فتنه‌گران در انداختند.

بازخوانی و یادآوری حماسه نهم دی ماه سال ۱۳۸۸، از آن جهت اهمیت دارد که بصیرت ملت ایران محدود به برهه‌ای خاص از دوران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نبوده و نخواهد بود. این بصیرت، در بطن ملت انقلابی ایران همچنان خروشان است و هر بار دشمنان را در بزنگاه‌های حساس و سرنوشت ساز، مقهور و مغلوب خود ساخته است.

حرکت توفنده مردم در نهم دی ماه ۱۳۸۸ نشان داد که انقلاب اسلامی با حرکت فزاینده خود به نظامی قدرتمند در جهان تبدیل شده و مظلومان و ستمدیدگان و آزادگان جهان با تأسی از آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر به ویژه شهید سلیمانی راه مبارزه با استکبار جهانی را در پیش گرفته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار