مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان ساوجبلاغ:

حضرت زهرا(س) به ما درس مبارزه با استکبار و ایستادگی دادند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان ساوجبلاغ گفت: حضرت زهرا(س) به ما آموختند که باید با استکبار مبارزه و ظالم را رسوا کرد.
کد خبر: ۹۴۷۸۹۵۳
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

 حجت الاسلام مهدی شفیع خانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان ساوجبلاغ در گفت و گو با خبرنگار بسیج از کرج، ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: حضور میدانی حضرت زهرا(س) در مقابل ظلم مثال زدنی است.این بانوی بزرگوار و شخصیت برجسته در برابر تمام ظلم هایی که در حق امیرالمومنین (ع) شد به تنهایی ایستادگی کردند.

حجت الاسلام شفیع خانی ادامه داد: این بانوی بزرگوار به ما آموختند که باید با استکبار مبارزه و ظالم را رسوا کرد.

وی با بیان اینکه زهرای اطهر(س) دختر پیامبر و سیده نساء عالمین است، بیان کرد: امروز مهم ترین وظیفه ی ما در جامعه با تاسی از این بانوی عظیم الشان دفاع از ولایت و اهمیت داشتن موضوع ولایت است.

وی افزود: این نظام و انقلاب متعلق به فرزند فاطمه ی زهرا(س) امام زمان(عج) می باشد و در این مسیر باید پشتیبان این نظام و انقلاب باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ اضافه کرد: بی تفاوت بودن با فرهنگ فاطمی مغایرت دارد.

دختر پیامبر اسلام(ص) وقتی متوجه می شود که دین به خطر افتاده است وارد میدان شده و ایستادگی کردند، اهل مدینه و کسانی که به علی(ع) ظلم کرده و خلافت را غصب کردند و احترام اهل بیت پیامبر(ص) را نگه نداشتند و خانه ی مولا علی(ع) را با بغض و کینه به آتش کشیدند و امام زمان خودشان را دست بسته به مسجد بردند، رسوا کردند.

در پایان وی عنوان کرد: تاریخ تکرار می شود، دشمن همان دشمن زمان امیرالمومنین(ع) است، وظیفه ما جهاد تبیین و روشنگری است. باید حق و باطل را بگوییم و در مقابل ظالمان ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار