خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی حوزه مقاومت بسیج شهیده سیف همدان عنوان کرد

ضرورت تبیین وصیت نامه شهید سلیمانی برای نسل جوان و نوجوان

همدان-مسئول فرهنگی حوزه شهیده سیف همدان گفت: ضرورت دارد در گام دوم انقلاب، شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان و نوجوان کشور تبیین و تشریح شود.
کد خبر: ۹۴۷۸۳۰۱
|
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵

سپیده عباسی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی جامع و همه‌جانبه است و به عموم مسائلی که امروز در فضای جامعه باید به آن‌ها پرداخته شود، توجه شده است و به لحاظ عملی و اعتقادی، اشارات ارزنده‌ای را به افراد مختلفی دارد که به اداره نظام مشغول‌ هستند و همچنین آنان که مسئولیت ارشاد و هدایت مردم را برعهده دارند.

وی افزود: وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی رمز تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است و باید همه اهل ولاء و دوستداران مکتب حاج قاسم از آنها بهره‌ها ببرند و همیشه در مواجهه با خطرات و خرمشهرهای درون و برون و مسائل و شرایط خاص سیاسی و امنیتی و فکری و... به آن پناه ببرند.

مسئول فرهنگی حوزه شهیده سیف همدان بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی نشات گرفته از مکتب عاشورای امام حسین (ع) است و زندگی این شهید سرافراز، از بدو تولد تا شهادت سرشار از خاطرات و فعالیت های معنوی، مذهبی، انقلابی و استکبار ستیزی ایشان است و ضرورت دارد در گام دوم انقلاب، شاخص‌های این مکتب را برای نسل جوان و نوجوان کشور تبیین و تشریح کرد.

وی گفت: ولایت پذیری، اخلاص، استکبارستیزی، اهمیت دادن به خانواده‌های شهدا، ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت، توسل و استمداد از ائمه اطهار (ع)، مردمی بودن این شهید والامقام باید سرلوحه‌ای برای نوجوانان و جوانان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات