خبرهای داغ:
یلدای فاطمی

توزیع بیش از1100 بسته کمک مومنانه در قالب یلدای فاطمی در شهرستان درمیان

در این ایام که متعلق است به حضرت فاطمه زهرا(س) و در آستانه سالگرد شهادت شهید سلیمانی و هفته بصیرت و دهه مقاومت هستیم بیش از 1100 بسته میوه و آجیل تحت عنوان رزمایش شهید سلیمانی و در قالب یلدای فاطمی بین نیاز مندان شهرستان درمیان توزیع می شود.
کد خبر: ۹۴۷۸۱۰۸
|
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان درمیان به مناسبت شب یلدا بیش از 1100 بسته میوه و آجیل به ارزش 3 میلیارد ریال بین نیاز مندان شهرستان درمیان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در مراسم توزیع این بسته ها گفت:امروز هدف دشمن نا امیدکردن مردم است و شما بسیجیان با اجرای برنامه های کمک های مومنانه در ایام و مناسبت های مختلف باعث امیدواری مردم می شوید.

سرهنگ پاسدار محمد علی بشیری ادامد داد:ما در گام دوم انقلاب هستیم و در این زمان حضور در میان و برنامه ریزی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نقش آفرینی بسیج و شما بسیجیان را دارد و امروز بسیج به عنوان یک نهاد گفتمان ساز تونسته فرمان ولایت را در زمینه کمک های مومنانه در سطح جامعه را پیاده سازی کند و اکنون این اقدام به صورت یک فرهنگ عمومی شده است.

فرمانده سپاه درمیان اظهار داشت:در این ایام که متعلق است به حضرت فاطمه زهرا(س) و در آستانه سالگرد شهادت شهید سلیمانی و هفته بصیرت و دهه مقاومت هستیم بیش از 1100 بسته میوه و آجیل تحت عنوان رزمایش شهید سلیمانی و در قالب یلدای فاطمی بین نیاز مندان شهرستان درمیان توزیع می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار