خبرهای داغ:

فرمانده سپاه خوی با خانواده شهید جعفرپور و صادقی دیدار کرد

فرمانده سپاه خوی با همراهی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه این شهرستان با خانواده شهید یاسر جعفرپور و ایلیا صادقی دیدار کرد و در این دیدار بر لزوم همراهی و همدلی با خانواده شهدا تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۷۷۳۹۳
|
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی 29 آذر با همراهی حجت‌الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی و سرهنگ پاسدار موسی جعفرزاده معاون هماهنگ‌کننده این سپاه با خانواده معظم شهید یاسر جعفرپور و ایلیا صادقی دیدار کرد و از صبر، استقامت و بردباری خانواده آنها تجلیل به عمل آورد.

وی گفت: در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج)، توجه ویژه شهدا و رهنمودهای رهبری امیدوار هستیم، بتوانیم به وظیفه خودمان در زمینه‌های مختلف بیش‌ازپیش عمل کنیم.

فرمانده سپاه خوی با بیان اینکه همه ما باید به مسئولیت‌های خودمان در مواجهه با خانواده معظم شهدا و ایثارگران آگاه باشیم و به آن عمل کنیم، ادامه داد: شهدا برای زنده نگه داشتن اسلام و انقلاب به میادین حق علیه باطل شتافتند، پس ما نیز باید در کنار خانواده‌شان قرار گیریم، تا جای خالی عزیزان خود را احساس نکنند.

علایی ضمن اشاره به اینکه، اگر استقامت، پایداری و شجاعت شهدا نبود، اکنون این آرامش را نداشتیم، اضافه کرد: باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده‌های آنها باشند، که تاکنون نیز چنین بوده است.

فرمانده سپاه خوی با بیان اینکه، انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهیدان در طول سال‌های گذشته به جایگاه والایی رسیده است، ادامه داد: اکنون خانواده شهیدان سرمایه‌های انقلاب هستند و باید شیوه تربیتی‌شان توسط ملت ایران مورداستفاده قرار گیرد.

حجت الاسلام خیراله شریفی  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی هم دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.

وی نیز خاطرنشان کرد: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز بایستی در این مسیر، شأن خانواده های معظم شهدا را حفظ نمایند.

در پایان سردار علایی با اهدای لوح به خانواده های شهیدان از مقام شامخ آنان تجلیل کردند

ارسال نظرات
آخرین اخبار