خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

خراسان جنوبی نخستین مقصد دور دوم سفر‌های استانی رئیس جمهور/ آیت الله رئیسی ۲۴ آذر به خراسان جنوبی سفر می کند

قناعت با بیان اینکه، خراسان جنوبی، نخستین مقصد دور دوم سفر‌های استانی رئیس جمهور خواهد بود،گفت: آیت الله رئیسی روز پنجشنبه هفته جاری به خراسان جنوبی سفر می کند.
کد خبر: ۹۴۷۶۲۹۳
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: آیت الله رئیسی روز پنجشنبه هفته جاری (۲۴ آذرماه) به خراسان جنوبی سفر می کند و این که خراسان جنوبی به عنوان اولین مقصد سفر‌های ریاست جمهوری انتخاب شده، جای تقدیر دارد.


وی با بیان این که در سال مالی ۱۴۰۰ از محل اعتبارات سفر نخست رئیس جمهور ۹۷۵ میلیارد تومان اعتبار به صورت نقدی به استان تخصیص یافته، تصریح کرد: در آبان و آذر امسال هم از محل سفر نخست رئیس جمهوری اعتبارات خوبی بیشتر به صورت نقدی و بخشی هم اوراق داشته‌ایم.

استاندار اظهار امیدواری کرد؛ با همراهی همه مردم و مسئولان میزبان خوبی برای سفر رئیس جمهور باشیم چرا که ایشان نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری هستند و این استان متعلق به آیت الله رئیسی است.

قناعت بر انعکاس برنامه‌ها و اطلاع‌رسانی خوب، هنرمندانه و مدبرانه سفر آیت الله رئیسی به خراسان جنوبی تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در زمینه اطلاع‌رسانی ظرفیت‌های نظام و دولت توانمند نیستم، بیان کرد: از این پس انتظار می‌رود تبیین عملکرد دولت و نظام استمرار یابد تا در بدنه جامعه اثرگزار باشد.

استاندار با ذکر این نکته که اینکه ما انعکاس و اطلاع‌رسانی می‌کنیم و در مخاطب و بدنه جامعه اثرگذار نیست نشان دهنده این است که نوع اطلاع‌رسانی ما خوب و مؤثر نیست، متذکر شد: از این پس باید نحوه اطلاع‌رسانی و انعکاس اطلاعات به روز، جدید، عوام پسند، دارای ادبیات شیک و زیبا و در مجموع هنرمندانه باشد.

قناعت عنوان کرد: باید از ظرفیت بسیج رسانه، فضای مجازی بسیج، فضای مجازی سراج و خانه مطبوعات بیش از گذشته استفاده کنیم و هر نوع طرح و پیشنهادی که در زمینه تولید محتوا قبل از سفر، حین سفر و بعد از سفر از سوی این مجموعه‌ها ارائه می‌شود، با محوریت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مصوب و اجرایی گردد و ما هم حمایت‌های لازم را انجام و موانع پیش‌رو را بر خواهیم داشت.

وی از فعالان رسانه‌ای استان به خصوص فضای مجازی بسیج و سراج خواست که آتش به اختیار وارد میدان اطلاع‌رسانی و تولید محتوا شوند و روایت اول سفر رئیس جمهور را به دست بگیرند و به نحو احسن انعکاس دهند تا با این اقدام فرصت سوء استفاده از بدخواهان نظام گرفته شود.

استاندار با اشاره به سفر هیئت دولت و وزرا به شهرستان‌های خراسان جنوبی هم گفت: باید هماهنگی لازم صورت بگیرد تا سفر‌های شهرستانی وزرا هم به موقع اطلاع‌رسانی شود.

قناعت از دیدار‌های مردمی پیش بینی شده برای سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی گفت و اظهار داشت: نیاز است همه پای کار باشند تا شاهد حضور باشکوه، معنی‌دار و باکیفیت و کمیت خوب در استقبال و دیدار از رئیس جمهور باشیم.

وی عنوان کرد: آیت الله رئیسی از جنس مردم می‌باشد و هدفی جز خدمتگزاری به مردم ندارد و همیشه در میدان و صحنه بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار