خبرهای داغ:
با شعار رفع موانع تولید و تحقق راهبرد سال ۱۴۰۱؛

یک واحد صنعتی به چرخه تولید باز می گردد

در بازدید امروز دکتر حسن پور مسوول سازمان بسیج اصناف کشور از این واحد تولیدی مقرر گردید با پیگیری بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشور و با همکاری بسیج فعالان اقتصادی قزوین موانع اقتصادی این مجتمع کم نظیر برطرف گشته و این واحد تولیدی به چرخه تولید باز گردد.
کد خبر: ۹۴۷۵۴۶۵
|
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، دکتر حسن پور مسوول سازمان بسیج اصناف کشور با حضور در استان قزوین از یک کارخانه بزرگ تولید کاشی با نشان تجاری برلیان در شهرستان بوئین زهرا استان قزوین بازدید کرد.

این واحد تولیدی که ۹ سال پیش تعطیل به دلیل مشکلات و موانع تولید تعطیل شده، هم اکنون به لانه ای برای کبوترها تبدیل شده است.

این شرکت بزرگ که طول سوله آن به یک کیلو متر می رسد و یکی از پنج تولید کنندگان بزرگ کشور در حوزه کاشی و سرامیک محسوب می شد به علت بدهی بانکی و تاخیر در پرداخت بهای برق و گاز از سال ۱۳۹۳ تعطیل شده و تمام تجهیزات آن بلا استفاده است.

برخی تجهیزات و دستگاه ها که خریداری شده اند هنوز در بسته بندی هستند و هیچ گاه از آنها استفاده نشده است.

ارزش این واحد تولیدی تعطیل شده با ماشین آلات و تجهیزات حدود دو هزار میلیارد تومان برآورد شده که متاسفانه به دلیل برخی بی تدبیرها در آن سال ها، این سرمایه ملی معطل مانده و صدها کارگر بیکار شده اند.

در بازدید امروز دکتر حسن پور مسوول سازمان بسیج اصناف کشور از این واحد تولیدی مقرر گردید با پیگیری بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشور و با همکاری بسیج فعالان اقتصادی قزوین موانع اقتصادی این مجتمع کم نظیر برطرف گردد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار