خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

دشمن از جوانان و دانشجویان ما ترس دارد

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امروز دشمن نمی‌تواند این همه پیشرفت که توسط همین جوانان رقم خورده را ببیند و از جوانان و دانشجویان ما ترس دارد و قصد دارد در کشور و در دانشگاه‌ها ناامنی ایجاد کند.
کد خبر: ۹۴۷۵۲۱۵
|
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در دیدار با دانشجویان دانشکده پیراپزشکی که با  حضور امام جمعه،  فرماندار و مسول بسیج دانشجویی نهاوند برگزار شد، ضمن تبریک روز دانشجو اظهار کرد: دانشجویان با بصیرت و آگاه شهرستان همیشه سرآمد و موفق بوده‌اند و در اتفاقات اخیر که دشمن قصد داشت با نفوذ در بین دانشجویان ، دانشگاه را نا امن کند شما دانشجویان آگاه «نه» بزرگی به دشمنان گفتید و همچون گذشته مشت محکمی بر دهان دشمنان زدید.

وی ادامه داد: امروز دشمن نمی‌تواند این همه پیشرفت که توسط همین جوانان رقم خورده را ببیند و از جوانان و دانشجویان ما ترس دارد و قصد دارد در کشور و در دانشگاه‌ها ناامنی ایجاد کند که خوشبختانه دانشجویان ما که با آگاهی و بصیرت دینی و انقلابی و با بهره از سیره پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (ع) خط سرخ شهادت را در مبارزه با استکبار و ظلم خط مشی و سرلوحه خود قرار داده‌اند، نقشه‌های دشمن را خنثی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امروز به برکت خون شهدای این کشور ما در تمام عرصه در جهان حائز رتبه‌های برتر هستیم که همه آن نتایج زحمات و دستاوردهای دانشجویان این سرزمین است که موتور پیشران این کشور هستند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه شهرستان نهاوند نیز ضمن تبریک روز دانشجو به بحث جایگاه ولایت و وظیفه امروز دانشجویان در کشور پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار