خبرهای داغ:
پولادی، نواده رئیسعلی دلواری در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج:

ما تنگسیری‌ها پاسداری از انقلاب اسلامی را از رئیسعلی آموخته‌ایم/تشریح خدمات بسیج در منطقه «باغک جنوبی»

خسرو پولادی، نیروی بسیجی در شهرستان تنگستان استان بوشهر و عضو پایگاه خاتم‌الانبیا در باغک جنوبی است که اخیرا در جشنواره مالک‌اشتر بسیج، برگزیده شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۶۰۸
|
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

حمایت‌های معیشتی ثابت از ۸۵ خانواده محروم/ ده‌ها سری جهیزیه کامل به نیازمندان توزیع شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، خسرو پولادی، نیروی بسیجی در شهرستان تنگستان استان بوشهر و عضو پایگاه خاتم‌الانبیا در باغک جنوبی است. پولادی از نوادگان شهید رئیسعلی دلواری مبارز ضد استعمار است. پولادی در جشنواره اسوه بسیج که اخیرا در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، به عنوان یکی از برگزیدگان این جشنواره حضور داشت. با او به گفت‌وگو نشسته‌ایم.  

خسرو پولادی، بسیجی بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در تشریح دستاورد‌های بسیج در استان هرمزگان، اظهار کرد: بسیجی‌بودن، ریشه در قامت شهدا در تاریخ کشور دارد. استعمارگران به سردمداری انگلیس توسط سرداران رشیدی همچون شهید رئیسعلی دلواری، از خاک این سرزمین بیرون شدند. این بسیجی پایگاه خاتم‌الانبیا در باغک جنوبی شهرستان تنگستان، افزود: پایگاه‌های بسیج، مکانی خدایی هستند و شهدای تاریخ کشور، اولین قدم در مسیر مبارزه با ظالمان عالم و متجاوزین به خاک میهن اسلامی را از پایگاه‌های بسیج آغاز کردند.

پولادی در تشریح اقدامات این پایگاه، از برگزاری ۱۰ ازدواج آسان و تهیه ده‌ها سری کامل جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند منطقه خبر داد و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا بهترین لوازم خانگی را برای عزیزان نیازمند، تهیه کنیم. نواده رئیسعلی دلواری با اشاره به اشتغال‌زایی برای تعدادی از افراد رهاشده از دام اعتیاد، اضافه کرد: از طرف دیگر زمانی که معتادین در کمپ ترک حضور دارند، نیاز‌های خانواده‌های آن‌ها را برطرف می‌کنیم. 

پولادی بر تأمین نیاز ۸۵ خانواده نیازمند به شکل برنامه‌ای ثابت و ماهانه در باغک جنوبی تاکید و اضافه کرد: در کنار این موضوع توزیع بسته‌های معیشتی نیز از برنامه‌های مستمر ما است.

پولادی با اشاره به فرمایش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب در دیدار اخیر جمعی از بسیجیان سراسر کشور، درباره شخصیت‌های بسیجی تاریخ ایران از جمله رئیسعلی دلواری تاکید کرد: ما تنگسیری‌ها، مبارزه با استعمار و استکبار جهانی در قالب استکبارستیزی و دفاع از میهن و امروز پاسداری از انقلاب اسلامی را از شهید رئیسعلی دلواری آموخته‌ایم. وی تصریح کرد: شهید رئیسعلی دلواری، بسیجی‌وار وارد میدان مبارزه با استعمار شد و از جان، برای حفظ ایران مایه گذاشت. 

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار