آل هاشم در مجمع بسیجیان آذربایجان شرقی:

اتکا به تفکر و فرهنگ بسیج ضامن عبور کشور از شرایط سخت است

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: اتکا به تفکر و فرهنگ بسیجی چون گذشته می تواند ضامن عبور از شرایط امروز که جریان تحریم و تحریف ایجاد کرده باشد.
کد خبر: ۹۴۷۳۸۳۹
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در اجلاس بسیجیان سپاه عاشورا، افزود: تجربه های موفق در بسیج در عرصه های مختلف مانند دفاع مقدس، انقلاب و بالنده سازی آن نشان می دهد که توانایی و ماموریت های بسیج به مثابه نیروی درون رای انقلاب به فراخور زمان و‌ مقتضیات روز بازسازی شده است و در عرصه سخت، نیمه سخت، نرم و راهبردی در پیش روندگی و پیش برندگی نظام نقش آفرین بوده است.

وی ادامه داد: نقش بسیج در پیش برندگی فراموش نشدنی است اکنون انقلاب در یک نبرد ترکیبی درگیر جبهه دشمنان است که راهبرد خود را جلوگیری از ایران قوی معطوف کرده اند و در عرصه جنگ شناختی امید مردم را به یاس تبدیل کنند.

حجت الاسلام آل هاشم ولایت محوری، عمل صالح و پرهیزکاری، خودساختگی، ایثار و مقاومت،  آگاهی و بصیرت، زمان شناسی و موقعیت شناسی، پیش رونده و پیش برنده بودن، پاسدار هویت اسلامی، امیدوار و امید آفرین بودن و تکلیف گرایی را از ویژگی های مهم بسیجیان برشمرد.

نماینده ولی فقیه در استان، ایجاد و تقویت مکتب بازدارندگی، الهام بخشی و صدور انقلاب، پشتوانه برای دولت ها، خلق سرمایه اجتماعی برای نظام، نگاه به درون برای حل مشکلات، شناخت دشمن و خنثی سازی تهدیدات، ورود افناعی و منطقی در جهاد تبیین و مقابله با جنگ شناختی و ادراکی را از جمله نقش های بسیج در تقویت مولفه های قدرت نظام  نام برد.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه سخنان خود به وقایع اخیر کشور نیز اشاره و بیان کرد: دشمنی آشوب گران با مولفه های قدرت نظام بوده و درصدد براندازی نظام و تجربه ایران و  در حالت حداقلی درصدد خسارت زدن برای تضعیف مولفه قدرت هستند.

وی نقش بسیج در مقابله با آشوب بی بدیل خواند و گفت: بسیجیان با بصیرت خود نه تنها اسیر جنگ شناختی دشمن نشدند بلکه عمار وار در حال روشنگری و بصیرت زایی هستند و به رغم همه هجمه ها بسیج شجاعانه و مظلومانه سینه سپر کرده است و سپر بلای کشور شدند.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: در شرایطی که جبهه کفر برای تضعیف آمده بسیج ثابت کرد که پاسدار حقیقی نظام برای جلوگیری از اقدامات دشمن است.

اجلاس بسیجیان سپاه عاشورا هم اکنون با ارائه گزارش های هر کارگروه در حوزه صنعت و معدن، مباحث حقوقی، اقتصادمقاومتی و ... در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار