با حضور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)؛

تجلیل از فرماندهان پایگاه و اعضای شورای حوزه ۲۲۰حضرت هاجر (س)

در مراسمی با حضور سرهنگ حاجی محمدی، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و اعضای شورای حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر(س) تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۷۰۱
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، در مراسمی با حضور سرهنگ حاجی محمدی، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و اعضای شورای حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر(س) تجلیل شد.

در این مراسم، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت: به همت ملت ما دشمنان ما تا کنون نتوانستند که به اهداف خود برسند این مردم هستند که بسیج شدند پای این انقلاب اسلامی بایستند، ملت ما استقلال و امنیت کشور را به هیچ چیز نمی فروشد. 

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم انقلاب اسلامی به بار بنشیند، ادامه داد: با تفکر بسیج، بسیجی و نیروی مخلص بسیجی در حوزه های مقاومت بسیج و  پایگاه ها  امکان پذیر است چون بر همه کاملا روشن است بسیجیان هستند که در همه ابعاد و عرصه های دفاع از انقلاب حضور یافتند.

حاجی محمدی در پایان با اشاره به  بسیجیان جان بر کفی که در هشت  سال  دفاع مقدس در رکاب امام خمینی(ره) بودند، تصریح کرد: همین افراد همچنان امروز با همان اخلاص در رکاب مقام معظم رهبری در خدمت به ایران و مردم فعالیت دارند، بسیج عنصر بی‌بدیل و بی‌همتایی است که با تفکر انقلابی حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت.
 
گفتنی است در پایان این مراسم از ۱۵ نفر از بسیجیان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

خبرنگار: سپیده بهرامی

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار