فرمانده سپاه رامسر:

بسیج در اقشار مختلف در واقع یک ارتش بی ادعاست

ساری-فرمانده سپاه ناحیه رامسرگفت:امروز بسیج در اقشار مختلف در واقع یک ارتش بی ادعاست که در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی در حال خدمت رسانی و نقش آفرینی است.
کد خبر: ۹۴۷۳۶۰۴
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به همت معاونت فرهنگی، بسیج دانشجویی، بسیج کارکنان و بسیج اساتید، مراسم قرائت زیارت آل یاسین و مراسم گرامیداشت هفته بسیج و بزرگداشت مقام شامخ بسیجیان، با حضور فرمانده سپاه شهرستان رامسر ، مسئولین، استادان، کارکنان و دانشجویان بسیجی واحد رامسر در نمازخانه این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بسیج در اقشار مختلف در واقع یک ارتش بی ادعاست.

سرهنگ پاسدار محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه ناحیه رامسر در این مراسم ضمن تبریک چهل و سومین سال تاسیس بسیج تصریح کرد: بسیج یک نعمت الهی بود که توسط امام خمینی ( ره) در آن شرایط تلخ و سخت کشور تاسیس شد و سیاست اصلی و کلی آن بر پایه خدمت رسانی و اعتماد به مردم بود و سبب شد تا در آن شرایط سخت مردم اعتماد به نفس پیدا کنند.

وی پایه و اساس شکل گیری جهاد سازندگی را بسیج دانست و افزود:جهاد سازندگی و خیلی از نهادهای دیگر از وجود بسیج شکل گرفتند و در واقع سپاه بدون حضور بسیج معنا و مفهومی نداشت.

فرمانده سپاه ناحیه رامسر در ادامه به نقش اساسی و حساس دانشگاه ها و مراکز آموزش علمی اشاره کرد و گفت: یک استاد در دانشگاه باید هم استاد باشد و هم مربی. در دانشگاه علم و دین و روحیه جهادی باید با هم تلفیق شوند تا کشور بتواند به پیشرفت های علمی و عملی دست یابد و بدترین چیز وجود یأس و نا امیدی در دانشگاه هاست.

وی افزود:امروز بسیج در اقشار مختلف در واقع یک ارتش بی ادعاست که در عرصه های مختلف علمی ، فرهنگی و سیاسی در حال خدمت رسانی و نقش آفرینی است.

سرهنگ پاسدار محمدرضا خمسیه با اشاره به حوادث اخیر کشورگفت:امروزه مهمترین شیوه دشمن دروغ پردازی است در حوادث اخیر کشور هم دیدیم که رسانه های خارجی چه در فضای مجازی و چه در شبکه های تلویزیونی چه شایعات و دروغ هایی را برای انحراف مردم پخش نمودند اما تاریخ انقلاب اسلامی برای ما روشن کرده است که در هر اعتراض و فتنه سیاسی همواره افرادی هم بودند که به خاطر وابستگی به عوامل دنیوی و مادیات دچار لغزش شدند اما نکته مهم این است که طبق فرمایشات امام خمینی ( ره) بتوانیم در این مسیر بسیجی بمانیم و ازخداوند متعال هم بخواهیم که همواره پشتیبان ما باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار