خبرهای داغ:

جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت سپاه فردوس با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این مراسم از پیروزی انقلاب اسلامی بعنوان معجزه قرن نام برد و افزود : همه افرادی که در عرصه های علوم سیاسی در دنیا کار میکنند بر این ادعا اذعان دارند
کد خبر: ۹۴۷۲۴۶۴
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان فردوس جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت سپاه فردوس با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد.
این جشنواره با هدف معرفی فرماندهان، مدیران و رده های برتر بسیج و سپاه ، توسعه فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد زمینه رشد و تعالی سازمانی ، ایجاد یکپارچگی و همسویی در ارزیابی و معرفی سازمان های برتر همزمان با هفته بسیج انجام شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این مراسم از پیروزی انقلاب اسلامی بعنوان معجزه قرن نام برد و افزود : همه افرادی که در عرصه های علوم سیاسی در دنیا کار میکنند بر این ادعا اذعان دارند.

عباس زاده با اشاره به آیات قرآنی در خصوص بسیج مستضعفین و توجه به اقشار مختلف ادامه داد : مستضعف به معنای ضعیف نیست و در واقع افرادی هستند که توسط مستکبران ضعیف دیده شده‌ و در مقابل ظلم ظالمان مقاومت می‌کنند .

وی افزود : بسیج مستضعفین توسط رهبر کبیر انقلاب بنا نهاده شد تا در مقابل استکبار و ظالمان بایستد که جانانه در این راه قدم برمی‌دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت : با دارا بودن قدرت ایمان و رسیدن به قدرت های بالقوه و صبر و مقاومت می‌توان در مقابل ظالمین ایستادگی کرد.

در پایان از فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان تقدیر شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار