فرمانده سپاه اراک:

پیروی از ولایت؛ مهم‌ترین پیام شهدا/ دشمن برای رسیدن به اهداف خود فضا را غبارآلود می‌کند

فرمانده سپاه اراک گفت: دشمن کاری می کند که ما درست نبینیم و درست عمل نکنیم. همان طور که در اغتشاشات اخیر مشاهده کردیم استکبار با ایجاد جنگ رسانه‌ای سعی داشت تا باورهای جوانان ما را تسخیر کند.
کد خبر: ۹۴۷۲۴۴۹
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ همزمان با هفته بسیج یادواره شهید "علی اصغر کرمی آهنگرانی" با حضور خانواده شهدا و جهادگران بسیجی با سخنرانی سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه اراک در روستای آهنگران فراهان برگزار شد.
سرهنگ پاسدار مهجوری در این مراسم با اشاره به نقش مهم تربیتی والدین شهدا گفت: پدران و مادران شهدا دین خود را با عالی‌ترین درجه به انقلاب ادا کرده‌اند و الگوی پدران امروز در تربیت نسل جدید انقلابی با فرهنگ ایثار و شهادت هستند.
وی در ادامه بیان کرد: ما باید از خانواده شهدا، عزیزان جانباز، وصیت‌نامه شهدا و رفتار این عزیزان درس بیاموزیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم.
فرمانده سپاه اراک با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که مردم صدای ولایت را نشنوند، گفت: دشمن کاری می‌کند که ما درست نبینیم و درست عمل نکنیم. همان طور که در اغتشاشات اخیر مشاهده کردیم استکبار با ایجاد جنگ رسانه‌ای سعی داشت تا باورهای جوانان ما را تسخیر کند.

شهدا در عمل ولایی بودند/تفکر و روحیه جهادی راهکار رفع مشکلات کشور
سرهنگ پاسدار مهجوری با تاکید بر اینکه شهدا را باید با جهاد تبیین به جامعه بشناسانیم و همه باید در این زمینه احساس تکلیف کنند، گفت: تبعیت از ولایت فقیه برای شهدا شعار نبود، بلکه در عمل ولایی بودند و در وصیت‌نامه‌های آنان تاکید بر ولایی بودن پررنگ است.
فرمانده سپاه اراک در ادامه با بیان اینکه گذر از مشکلات فعلی نیازمند تفکر و روحیه جهادی است، گفت: جهاد، فقط جهاد نظامی نیست، در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، علمی و ... تفکر جهادی نیاز داریم، کما اینکه با تکیه بر روحیه جهادی با همه تحریم‌ها روی پای خود ایستاده‌ایم.
سرهنگ پاسدار‌ مهجوری تاکید کرد: کسانی که به آمریکا و قدرت‌های پوشالی تکیه کردند، بدانند به خانه عنکبوت تکیه زده‌اند، به زودی پرچم اسلام و شیعه در قدس و مکه برافراشته خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه اولین کسی که برایش باید جهاد تبیین اجرا شود خودمان هستیم، گفت: باید اول تلاش کنیم تا خدا از ما راضی باشد، شهدا جهاد تبیین را به خوبی فهمیدند، ما هم نباید در زندگی خدا را فراموش کنیم، جهاد تبیین یعنی خدا در زندگی کمرنگ نشود.
فرمانده سپاه اراک خاطرنشان کرد: اگر قرار است راه شهدا را ادامه دهیم، باید ندیده‌ها را درست ببینیم، خدا را باید در زندگی دید و از فتنه‌های شیطان غافل نشویم.

در پایان این مراسم از خانواده شهید «علی اصغر کرمی آهنگرانی » و بسیجیان این روستا تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها