فرمانده سپاه کربلا:

تولیدات رسانه‌ای گروه تلویزیونی سپاه کربلا برای مردم مازندران قابل لمس است

ساری-فرمانده سپاه کربلا با اشاره به کار ارزشمند وجهادی گروه تلویزیونی سپاه کربلا در حوزه انعکاس دستاورد‌های انقلاب گفت: اثرگذاری برنامه ها و تولیدات رسانه‌ای گروه تلویزیونی سپاه کربلا برای مردم مازندران قابل لمس است.
کد خبر: ۹۴۷۱۹۰۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،شامگاه جمعه چهارم آذرماه سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با حضور در جمع گروه تلویزیونی سپاه کربلا به مجاهدان با اخلاص و ایثار عرصه رسانه خداقوت گفت.

خبر

سردار مسلمی در این دیدار صمیمانه با اشاره به کار ارزشمند وجهادی گروه تلویزیونی سپاه کربلا در حوزه انعکاس دستاورد‌های انقلاب گفت: اثرگذاری برنامه ها و تولیدات رسانه‌ای گروه تلویزیونی سپاه کربلا برای  مردم استان قابل لمس است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به تولیدات تبیینی گروه تلویزیونی سپاه کربلا در ایام اغتشاشات اخیر افزود: انعکاس هوشمندانه برنامه‌های هفته بسیج  نشان میدهد عزیزان رسانه‌ای در سپاه از نظر محتوایی و فنی به بلوغ  رسیدند.

سردار مسلمی به بسیجی وار کار کردن گروه رسانه‌ای روابط عمومی در جهاد تبیین رسانه‌ای اشاره و خاطرنشان کرد:  اخلاص، تلاش خستگی ناپذیر، رفاقت و یکدلی در این گروه موجب شده است تا تولیدات اثرگذاری به دست مردم برسد.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه انعکاس برنامه‌های بسیج مبتنی بر واقعیت جامعه و بهره گیری از ظرفیت فنی رسانه‌ای است، خاطرنشان کرد: تعامل گروه تلویزیونی سپاه کربلا با صداوسیمای مرکز مازندران  بسیار خوب ارزیابی شده و قابل تقدیر است.

سردار مسلمی با بیان اینکه دشمن با بهره گیری از ابزار رسانه در تلاش برای انحراف افکار عمومی است، گفت: تولیدات رسانه‌ای گروه تلویزیونی سپاه کربلا برا اساس واقعیت ها، دستاورد‌ها و کارآمدی نظام در معرض عموم مردم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار