خبرهای داغ:
فرمانده سپاه درمیان

اردوهای راهیان پیشرفت راه آشنایی ده هشتادی ها با دستاورد ها و پیشرفت های ایران اسلامی است

اولین اردوی راهیان پیشرفت شهرستان درمیان با حضور 50 نفر از دانش آموزان شهرستان و بازدید از کارخانه سیمان باقران انجام شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۷۹۳
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان درمیان اولین اردوی راهیان پیشرفت شهرستان درمیان با حضور 50 نفر از دانش آموزان شهرستان و بازدید از کارخانه سیمان باقران انجام شد.

در این برنامه  که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد فرمانده سپاه درمیان در جمع این دانش آموزان حاضر شد و گفت:امروز هدف دشمن در فضای مجازی نا امید کردن شما جوانان نسبت به آینده کشور است و هدف از این اغتشاشات اخیر پیشگیری از پیشرفت های کشور است و اردوهای راهیان پیشرفت راه آشنایی ده هشتادی ها با دستاورد ها و پیشرفت های ایران اسلامی است.

سرهنگ پاسدار محمد علی بشیری به دانش آموزان گفت:پیشرفت و ترقی در سایه امنیت به وجود می آید و چون دشمن دید ایران اسلامی در حال پیشرفت است با ایجاد اغتشاش و نا امنی در کشور سعی در جلو گیری از این پیشرفت ها داردو هم اکنون نیز بادر فضای مجازی سعی در تعطیل کردن بازار ها دارد تا کارخانه های تولید و زندگی روزمره مردم را بامشکل مواجه کند که با بصیرت بازاریان این پروژه آنها نیز با شکست انجامید.

در این بازدید دانش آموزان با حضور در بخش های مختلف کارخانه سیمان باقران ضمن آشنایی با قسمت های مختلف تولید سیمان در این کارخانه در جریان پیشرفت های جوانان ایرانی در تراحی و ساخت کارخانه های صنعتی آن هم در جوار مرز و با وجود امنیت کامل قرار گرفتند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار