خبرهای داغ:
مسوول بسیج اصناف استان قزوین؛

اولین پویش مردمی حبیب، در راستای شناسایی کاسبان امین برگزار می شود

رنجبر عنوان کرد: «اولین پویش مردمی حبیب» در راستای شناسایی کاسبان امین برگزار می شود. در استان قزوین نیز با اجرای این پویش کاسب حبیب الله های استان را شناسایی می کنیم و به صورت پویش از سوی رسانه ملی منتشر می شود.   
کد خبر: ۹۴۷۰۵۳۸
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

قزوین_عباس رنجبر مسوول بسیج اصناف استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به برنامه های بسیج اصناف در هفته بسیج بیان کرد: به مناسبت هفته بسیج در همه شهرستان ها مجموعه اصناف و روسای اتحادیه و بزرگان و ریش سفیدان و معتمدین دیدار با ائمه جمعه شهرستان ها خواهند داشت که در شهر قزوین این دیدار با امام جمعه قزوین برگزار شد.

وی گفت: دیدار با خانواده شهدا در هفته بسیج و همچنان مبتکران در طول سال، دیدار با رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در محل کسب و تجلیل از آنها با همراهی همسایه های کاسب محل که بازخورد بسیار خوبی داشته است. ۹۹ درصد پیشکسوتان بازاری و اصناف از هیچ ارگانی خدماتی دریافت نکرده اند. 

رییس سازمان بسیج اصناف استان قزوین در ادامه اظهار کرد: برگزاری نشست های بصیرتی در قالب جهاد تبیین برای قشر اصناف که باتوجه به اتفاقات اخیر امری واجب و لازم است، فضاسازی مجتمع های تجاری و بازار، توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی با حضور سپاه ناحیه قزوین و امام سجاد(ع) و همکاری اصناف، اعزام گروه های جهادی، دیدار با مسوولین مرتبط با قشر اصناف شامل استاندار و فرماندار در قالب میز خدمت، از برنامه های هفته بسیج از سوی بسیج اصناف است.

رنجبر عنوان کرد: دو برنامه شاخص ملی در هفته بسیج از سوی بسیج اصناف برگزار می شود. اولین برنامه شامل «اولین پویش مردمی حبیب» در راستای شناسایی کاسبان امین برگزار می شود. در استان قزوین نیز با اجرای این پویش کاسب حبیب الله های استان را شناسایی می کنیم و به صورت پویش از سوی رسانه ملی منتشر می شود. سپس مردم به این کاسبان رای می دهند و پس از انتخاب استانی، به سطح کشوری راه می یابند و این افراد، کاسبان شاخص شهر و استان در محل کسب خود در بین هم صنفی های خود می شوند. 

وی افزود: این پویش دارای چهار مرحله شناسایی شهرستانی، تشکیل ستاد شهرستانی، ستاد استانی و معرفی به کشور می باشد.

رنجبر عنوان کرد: اقدام شاخص بعدی برگزاری نخستین مسابقه آزاد طراحی دوخت پوشش اجتماع است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها