فرمانده سپاه کمیجان تاکید کرد؛

بسیج ضامن عزت و اقتدار ایران اسلامی

فرمانده سپاه کمیجان تاکید کرد: می‌توان بسیج را یک ظرفیت تمام نشدنی برای نظام و ضامن عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دانست.
کد خبر: ۹۴۷۰۴۲۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

سرهنگ پاسدار نعمت کمیزی، فرمانده سپاه کمیجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ضمن تبریک هفته بسیج، این قشر را در خط مقدم خدمت به مردم برشمرد و گفت: حضرت امام خمینی(ره) وقتی فرمان تشکیل بسیج 20 میلیونی را دادند به این مهم علم داشتند چراکه بسیج برخاسته از اراده ملت ایران در مبارزه با زیاده خواهی‌های دشمنان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه عشق بسیجی برای خدمت کردن در عرصه‌ها مشهود است، افزود: فرهنگ بسیج الگوی رشد فکری و اعتقادی نسل جدید است. الگویی که برگرفته از اسلام است و می‌توان بسیج را یک ظرفیت تمام نشدنی برای نظام و ضامن عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دانست.

فرمانده سپاه کمیجان با اشاره به اجرای بیش از 50 برنامه‌ اجرایی این ناحیه در هفته بسیج گفت: برگزاری مسابقه ورزشی از جمله تیراندازی با سلاح بادی و فوتسال جام بسیج، برگزاری مسابقات قرآنی پایگاهی، مسابقات کتاب‌خوانی، دیدار با مادران آسمانی، دیدار با امام جمعه، رژه موتوری و گلباران مزار شهدا، برگزاری میز خدمت، نمایش اقتدار بسیج ستون کشی داخل شهر و حضور در نماز جمعه و تقدیر از فرماندهان پایگاه‌های بسیج و برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز ورودشهدای گمنام به کمیجان از برنامه‌های هفته بسیج است.

سرهنگ پاسدار کمیزی با بیان اینکه امروزه تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین است، افزود: نشست‌های روشنگری برای آحاد جامعه هدف در سطح ادارات، مساجد، حسینیه‌ها و پایگاه‌های بسیج به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها