همزمان با هفته بسیج برگزار می شود؛

محفل بصیرتی و شعر بسیج در سامان

مسئول کانون و بسیج مداحان شهرستان سامان ازبرگزاری محفل بصیرتی و شعر بسیج با موضوع "جمهوری اسلامی ایران حرم است "در سامان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۰۰۰۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ شهرام سنایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شاهچراغ علیه السلام ، ایذه ،مشهد ،اصفهان ،سنندج، سیستان کرج و شهدای امنیت در اغتشاشات‌اخیر سراسر ایران اسلامی گفت: همزمان با هفته مبارک بسیج محفل بصیرتی و شعر بسیج با موضوع "جمهوری اسلامی ایران حرم است " در شهر سامان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این محفل نورانی حجت الاسلام عقیلی امام جمعه سامان سخنرانی و شعرا آیینی و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به شعر خوانی و مداحی می پردازند.

مسئول کانون و بسیج مداحان شهرستان سامان ادامه داد: این محفل روز سه شنبه یکم آذر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵ در دفتر امام جمعه سامان برگزار می شود.

سنایی، از شعرای آئینی، ذاکران اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و مسئولان هیئات مذهبی دعوت به عمل آورده، برای تقویت جبهه انقلاب و تجدید بیعت مجدد با امامین انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر، مخصوصا شهدای مظلوم امنیت در اغتشاشات اخیر مهین اسلامی، در این محفل حضور بهم رسانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار