خبرهای داغ:
در ادامه برگزاری یادواره های شهدای دانش آموزی

برگزاری یادواره ی شهدای دانش آموزی واحد مقاومت بسیج شهید صادقی نایین

یادواره شهدای دانش آموزی به نیابت از شهید علیرضا کیوانیان توسط واحد مقاومت بسیج دانش آموزی شهید صادقی ،در حسینیه شهدای بسیج نایین برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۹۷۲۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین"در راستای اجرای رزمایش یادواره های شهدا در واحد های تحصیلی نایین ، یادواره شهدای دانش آموزی به نیابت از شهید علیرضا کیوانیان توسط واحد مقاومت بسیج دانش آموزی شهید صادقی ،در حسینیه شهدای بسیج نایین برگزار گردید.

این برنامه فرهنگی معنوی که با اقامه نماز ظهر و عصر همراه بود ، جناب آقای حاج علی کیوانیان برادر شهید علیرضا کیوانیان با اشاره به گوشه ای از زندگی نامه این شهید ، برخی خصوصیات اخلاقی و رفتاری بارزبرادر شهیدش در دوران تحصیل و در بین اجتماع و خانواده را به عنوان الگوی اخلاقی رفتاری دانش آموزان بیان نمود.

حاج اصغر حبیبی ،رزمنده و روایتگر دوران 8 سال دفاع مقدس به عنوان سخنران این یادواره طی سخنانی ، به اولین درسی که از شهید باید بیاموزیم دشمن شناسی است گفت:شهدا با تقدیم خون پاکشان، برگه امنیت و استقلال و تمامیت ارضی کشور را امضاء کردند. پای کار ایستادند و نگذاشتند دشمنان بر کشورمان مسلط گردند.

وی در ادامه با ذکر خاطرات و نکات اخلاقی اجتماعی ،گوشه ای از ایثار و فداکاری بسیجیان را ،در دوران جهاد و شهادت بازگو کرد.

در انتهای برنامه تعدادی از دانش آموزان ممتاز این آموزشگاه توسط دبیران و مسئولین حاضر در جلسه با اهداء جوایز مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار