رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج خبر داد؛

گامی مهم در راستای تحقق شعار «کرج، پایتخت کتابخوانی کشور»

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری آیین نکوداشت هفته کتاب با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه و ترویج کتابخوانی در راستای تحقق شعار «کرج، پایتخت کتابخوانی کشور» خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۹۱۵۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محسن برجی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرج در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ مطالعه و ترویج کتابخوانی در بین آحاد جامعه گفت: در عصر حاضر، کتاب و کتابخوانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و از سویی ضرورت اقدامی تاثیرگذار در جهت جذب شهروندان به سوی این عنصر انسان ساز به شدت احساس می شود.

گامی مهم در راستای تحقق شعار «کرج، پایتخت کتابخوانی کشور»

وی بیان کرد: در همین راستا امور کتابخانه های سازمان فرهنگی شهرداری کرج با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، در اقدامی متفاوت و در راستای تحقق شعار «کرج، پایتخت کتابخوانی کشور»، آیین نکوداشت هفته کتاب را در روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه ساعت ۱۱ صبح در تالار بزرگ شهیدان نژاد فلاح برگزار می کند که اصلی ترین هدف آن ایجاد شوق مطالعه، نویسندگی و خلاقیت و تعمیق باورهای درست در زمینه فرهنگ و ارزش هاست.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرج عنوان کرد: از جمله برنامه های متنوع این رویداد خاص فرهنگی می توان به رونمایی از نگاره فاخر و زیبای کتاب استان البرز، شعرخوانی شاعران مطرح استان، تجلیل از نویسندگان و شاعران منتخب کشور، کارگاه آموزشی مهارت مطالعه ویژه معلمان و شاهنامه خوانی و بسیاری اتفاقات خوب اشاره کرد.

برجی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم فهیم استان البرز و شهر کرج جهت حضور در این رویداد فرهنگی، مطرح کرد: امیدواریم همواره گام های موثری در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی به این شکل برداشته شود تا با همکاری تمامی دستگاه های مسئول، بتوانیم کرج را به عنوان پایتخت کتابخوانی کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار