فرمانده سپاه بابلسر خبر داد:

برگزاری لیگ هنرهای محلات در هفته بسیج بابلسر / دستگیری یک لیدر آشوب با ۲۰میلیارد ارز دیجیتال

ساری-فرمانده سپاه بابلسر از اجرای ۱۷۰ برنامه در هفته بسیج این شهرستان خبر داد و گفت: لیگ هنر‌های محلات در هفته بسیج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۹۱۵۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱

کشف دلار در جیب لیدرهای آشوبِ بابلسر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ مصطفی بازوند فرمانده سپاه بابلسر در نشست خبری ویژه هفته بسیج، با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج از اجرای ۱۷۰ برنامه در سطح شهرستان خبر داد و گفت: تجمع اقتدار بسیجیان، رزمایش جهادگران فاطمی و ارائه خدمات اجتماعی، افتتاح خانه‌های محروم، لیگ خدمت‌گزاری پیشرو که در هفته بسیج رونمایی خواهد شد و رقابتی میان شورای تحول محلات است و همچنین لیگ هنرهای محلات از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

سرهنگ  بازوند با بیان اینکه شعار امسال بسیج با شعار خدمتگزاری به مردم اعلام شده است، افزود:برای بسیج بن بستی وجود ندارد.

کشف دلار در جیب لیدرهای آشوبِ بابلسر

فرمانده سپاه بابلسر در ادامه با اشاره به اینکه ایران قلب انرژی دنیا به شمار می‌رود، افزود: تمام انرژی شامل نفت، گاز و منابع معدنی از این منطقه منتقل می‌شود

سرهنگ بازوند با تصریح به اینکه دشمنی آمریکا با ما برای تنازع و بقا است، ادامه داد: همچنین دشمن تلاش می‌کند با تغییر و انحراف افکار به ما ضربه زند.

کشف دلار در جیب لیدرهای آشوبِ بابلسر

سرهنگ بازوند با اظهار اینکه طبق قاعده شرعی و اسلامی هر راهی که سبب تسلط کفر شود باطل است، به مسائل اخیر در کشور و جامعه اشاره کرد و گفت: نظام و دستگاه حاکمیتی از نقد منصفانه و اعتراض سازنده حمایت می‌کنند و نباید این اعتراض و نقد را به سمت اغتشاش و آشوب کشاند.

کشف دلار در جیب لیدرهای آشوبِ بابلسر

فرمانده سپاه بابلسر گفت: در حال حاضر مهم‌ترین مشکلات اقتصادی است و شمار دستگیرشدگان در حوادث اخیر در شهرستان نشان می‌دهد که بیشتر لیدرهای آشوب در شهرستان غیربومی هستند که در حساب کاربری یکی از لیدرهای دستگیر شده، معادل ۲۰ میلیارد تومان ارز دیجیتال وجود داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار