فرمانده سپاه آمل خبر داد:

اجرای ۱۲۰۰ برنامه در هفته بسیج / افتتاح روزانه ۲ واحد خانه محروم در آمل

ساری-فرمانده سپاه آمل از اجرای حدود ۱۲۰۰ برنامه در هفته بسیج این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۸۸۱۴
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ عابدین داغمه چی فرمانده سپاه آمل در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج از اجرای حدود هزار و ۲۰۰ برنامه در  هفته بسیج این شهرستان خبر داد و گفت:رزمایش جهاد فاطمی، جشنواره اقتصاد مقاومتی، قدردانی از فعالان فضای مجازی، تقدیر از بسیجیان در همه اقشار، یادواره‌های شهدا، نشست بصیرتی و روشنگری، صبحگاه مشترک، رژه موتوری و خودرویی و محفل انس با قرآن و عترت از برنامه های این هفته است.

سرهنگ داغمه چی به برنامه های آبروی محله، نشست‌های تخصصی جهاد تبیین و محافل روشنگری در مدارس هم اشاره کرد و افزود:  نشست‌های سیاسی و عقیدتی بسیج در محلات و دانشگاه‌ها هفته، کافه روشنگری، بازخوانی و تعمق در وصیت‌نامه شهدا توسط راویان دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های شاخص  هفته بسیج در آمل است.

فرمانده سپاه آمل در ادامه با اشاره به مراحل تکمیلی حدود ۲۰ خانه برای محرومان این شهرستان با کمک بسیج سازندگی وخیران  خاطرنشان کرد:در  هفته بسیج حدود ۱۴ خانه به طور کامل آماده شده که به طور میانگین درهر روز دو خانه افتتاح وتحویل نیازمندان خواهد شد.

به گفته سرهنگ داغمه چی برای ساخت ۲۰ واحد خانه بیش از ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرمانده سپاه آمل در ادامه از کمک ۱۱۸ میلیارد ریالی توسط گروه ها، پایگاه‌ها وحوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان آمل در راستای نهضت خدمت‌رسانی بسیج به مردم در این شهرستان اشاره کرد وگفت:  ۶ هزار و ۵۰۰ بسته کمک مؤمنانه با اعتبار حدود ۵۲ میلیارد ریال بین نیازمندان شهرستان توزیع می شود.

سرهنگ داغمه چی از  ساماندهی پنج گلزار شهدا با هزینه بیش از ۳۵۰ میلیون تومان هم در هفته بسج خبر داد و اضافه کرد :مرمت و بازسازی دو مدرسه با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان با همکاری بسیج انجام و آماده بهره برداری است.

فرمانده سپاه آمل در پایان سخنان خود تاکید کرد: بسیج خدمتگذار ملت و به دنبال ایجاد امید، شور و نشاط در دل مردم است.

انتهای یپام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار