جانشین فرمانده سپاه کربلا:

دستاورد‌های انقلاب اسلامی در رسانه های دیجیتال معرفی شود

ساری- سردار برسلانی با تاکید بر اینکه باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی در رسانه‌های دیجیتال معرفی شود، افزود:باید جهاد خدمت را در بخش‌های محرومیت زدایی و تامین امنیت را نرم افزار سازی کرد تا در اختیار نسل جوان قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۴۶۸۳۴۰
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در مازندران،سردار احمد برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا امروز در آئین افتتاحیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان مازندران  در دانشکده فنی امام محمد (باقر علیه السلام) ساری با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه است، گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس ،در فتنه ها، محرومیت زدایی  و در همه عرصه های مختلف دستاوردهای عظیمی برای انقلاب کسب کرد.

خبر

سردار برسلانی با بیان اینکه بسیج  ارزش های انقلاب اسلامی را به جهان صادرکرده است، افزود: استکبار جهانی  با تمامی ایادی خود در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه به دشمن شناسی بسیج هم اشاره کرد و گفت: عزیزانی که در بخش محتوای دیجیتال فعال هستند باید مبنای کار خود را قران و عترت قرار بدهند چرا که اگر امروزه  ایران اسلامی در این جهان هستی مقابل ایادی استکبار ایستاده است بخاطر عمل به قرآن و عترت می باشد.

این مسئول با تاکید بر روایت های قرآنی در محتواهای دیجیتال ، خاطرنشان کرد: اقدامات فعالان عرصه دیجیتال به نوعی  جهاد تبیین است.

سردار برسلانی با بیان اینکه بعضی افراد در سایه امنیت و آسایش جمهوری اسلامی به درجات علمی و اقتصادی رسیدند اما قدرنشناسی کردند، افزود: اینها همان ادامه دهندگان افکار قوم بنی اسرائیل هستند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که عده ای در زمین دشمن بازی می کنند،تاکید کرد:دشمن بنیان خانواده را هدف قرار داده است و میخواهد ارزش های اسلامی را مخدوش کند.

سردار برسلانی با تصریح بر اینکه تجزیه طلب ها این روزها شعار فریبنده و انحرافی سر میدهند، گفت: این عده ابزار دست دشمنان به ویژه آمریکا شده اند.

خبر

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمنان از اقتدار ایران هراس دارند، اضافه کرد: دشمنان دوباره دچار خطای محاسباتی شدند  چرا که ایران با همه تحریم ها ، و جنگ های نرم، اقتصادی و ترکیبی در اوج اقتدار ایستاده است.

سردار برسلانی با تاکید بر اینکه باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی در رسانه های دیجیتال معرفی شود، افزود:باید جهاد خدمت را در بخش های محرومیت زدایی و تامین امنیت را نرم افزار سازی کرد تا در اختیار نسل جوان قرار بگیرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه به سبک زندگی ایرانی اسلامی هم اشاره کرد و گفت: باید این سبک زندگی را در فضای مجازی ترویج کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار