خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شبستر:

جهاد تبیین از رسالت های مهم در شرایط کنونی است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شبستر جهاد تبیین و روشنگری را از رسالت های مهم در شرایط حساس کنونی درزمینه های مختلف عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۶۸۲۷۳
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اسلام محمدزاده در نشست هماهنگی برنامه های هفته بسیج سپاه شبستر گفت: در شرایط فعلی استکبار جهانی از طریق جنگ هیبریدی و شناختی در فضای مجازی آرامش جامعه را بهم می زند باید با استفاده از ظرفیت دستگاه های فرهنگی و توانمندی های علمی و اندیشه ای مخلص و متعهد در فضای مجازی  قدم‌ های موثری در جهت تبدیل تهدید به فرصت برداشته شود.

وی اضافه کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال سوریه سازی ایران اسلامی بود و قصد داشت با ناآرام کردن فضای داخلی و همچنین ایجاد تفرقه بین اقشار جامعه آب را برای رسیدن به مقاصد پلیدشان گل آلود کنند.
حجت الاسلام محمدزاده جدا شدن صف مردم از صف اغتشاشگران و عدم توانایی در ایجاد شکاف بین نیروهای نظامی را بخشی از علل ناتوانی دشمن در اتفاقات اخیر دانست و گفت: در اتفاقات اخیر دشمن تلاش کرد اغتشاشات را به سطح دانشگاه‌ها و مدارس بکشاند و این موضوع نشان دهنده اهمیت این دو سنگر و وظیفه سنگین معلمان و اساتید دانشگاه است. 
فرمانده سپاه شبستر نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه  بسیجی همیشه در خط مقدم خدمت به مردم قرار داشته است، گفت: در وضعیت فعلی کشور، فقط  روحیه بسیجی و عملکرد جهادی مسئولان و دولت انقلابی است که می تواند معیشت مردم را سامان ببخشد و وضعیت اقتصادی و فرهنگی کشور را بهبود دهد زیرا هر کجا که تفکر بسیجی بکار گرفته شد سبب شد جوانان با روحیه بالا تولید اشتغال کنند و با تکیه بر توان ملی و اقتصاد مقاومتی، تحریم ها را شکست داده و بر انواع تهدیدات نرم افزاری و سخت افزاری دشمن غلبه کنند.
بهمن داستان تقویت نقاط قوت و کاهش آسیب های موجود در فضای مجازی را از رسالت های مهم مراکز بسیج و نهادهای فرهنگی دانست و افزود: امروز نسل جوان و نوجوان جامعه نیازمند آموزش های گسترده پایه ای برای نحوه کار در فضای مجازی و بهره مندی از مزایا و قابلیت های ان است.
وی اظهار کرد: باید از فرصت های فضای مجازی به خوبی استفاده کرده و برای مقابله با تهدیدهای آن برنامه ریزی کنیم که یکی از مسیرها برای دستیابی به این هدف بومی سازی این فضا است. که  این مهم با تقویت پیام رسان های داخلی و استفاده از نیروهای مستعد و خلاق بسیجی قابل تحقق است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار