مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز:

مسؤولیت خطیری برای آگاه سازی والدین و دانش آموزان بر دوش داریم

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، در افتتاحیه نخستین خانه یاریگران زندگی، گفت: برای آگاه سازی والدین و دانش آموزان ، مسؤولیت خطیری بردوش داریم.
کد خبر: ۹۴۶۷۸۷۱
|
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، در افتتاحیه نخستین خانه یاریگران زندگی در آموزش و پرورش استان البرز که در کانون فرهنگی تربیتی ولایت آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج برگزارشد، گفت: فعال شدن خانه یاریگران زندگی در حوزه آموزش و پرورش می تواند نقش مهمی در آگاه کردن والدین و دانش آموزان نسبت به مسائل اجتماعی و آسیب‌های این حوزه داشته باشد.

حجرگشت با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نیاز به کمک همه نهادها و سازمان‌ها در خصوص پیشگیری از آسیب‌ها و ارائه خدمات به آسیب دیدگان دارد، افزود: برای داشتن جامعه سالم باید دغدغه داشت و مسؤولیت ما فرهنگیان دراین زمینه بسیار مهم و سنگین است.

 وی بیان کرد: دشمنان حتی به دنبال تغییر اعتقادات ما هستند لذا برای آگاه سازی والدین و دانش آموزان ، مسؤولیت خطیری بردوش داریم.

این مقام مسؤول ادامه داد: فرهنگ سازی یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش است که لازم است در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز این فرهنگ سازی همانند فرهنگ استفاده از کمربند ایمنی که از مدارس شروع شد و در جامعه نهادینه شد، صورت گیرد.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار