کسب دو مقام کشوری توسط دانشجویان پسر دانشگاه در چهاردهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی وزارت بهداشت

دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی گناباد در چهاردهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی وزارت بهداشت موفق به کسب دو مقام کشوری شدند.
کد خبر: ۹۴۶۶۷۴۸
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرسان رضوی مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی گناباد با اعلام این خبر گفت: چهاردهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان پسردانشگاه‌های علوم پزشکی کشور طی روزهای نهم تا چهاردهم شهریورماه جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.

 

دکتر محمودرضا متقی ادامه داد: کاروان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد متشکل از پنج نفر در رشته‌های تنیس روی میز، شطرنج، تکواندو و کاراته به مربی‌گری دکتر محمودرضا متقی در این المپیاد شرکت نمود.

 

وی افزود: در رشته تکواندو «محمدرضا قیومی» دانشجوی رشته مهندسی بهداشت محیط و در رشته کاراته «مهدی یزدانی فر» دانشجوی رشته پزشکی عمومی توانستند مقام های سوم و مدال برنز این رشته ها را کسب نمایند.

 

وی اظهار داشت : دانشگاه علوم پزشکی گناباد در رده بندی نهایی این المپیاد که از سوی اداره ورزش‌های قهرمانی وزارت بهداشت اعلام شد توانست رتبه هجدهم را در بین 66 دانشگاه کسب نماید.

 

دکتر متقی با تشکر از همکاری ریاست دانشگاه و معاون فرهنگی و دانشجویی برای اعزام این دانشجویان، تصریح کرد: چهاردهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های تابعه وزارت بهداشت پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار شده و در این المپیاد، 66 دانشگاه علوم پزشکی و حدود یک هزار و 200 دانشجوی پسر شرکت نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار