بیانیه سپاه کربلا به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان؛

۱۳ آبان ایران را به الگوی استکبارستیزی تبدیل کرد / اتحاد و ولایتمداری رمز پیروزی در جنگ ترکیبی دشمن است

ساری-در بیانیه سپاه کربلا به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان آمده است:با وجود گذشت بیش از چهاردهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی حماسه ماندگار و تاریخی تسخیر لانه جاسوسی به دست جوانان انقلابی، ایران اسلامی به عنوان یک الگوی عزتمند و اقتدار آفرین در بین ملت‌های آزادی بخش تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۴۶۵۶۴۲
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سپاه کربلا به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

۱۳ آبان ماه که در تقویم تاریخ انقلاب اسلامی به نام روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ثبت شده است شروع رو به افول هیمنه پوشالین جبهه کفر و استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود و به همین دلیل امام خمینی رحمه الله علیه فروریختن لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند.

یوم الله ۱۳ آبان ماه هویتی از جنس اتحاد، همدلی ولایت مداری را در ملت بزرگ ایران زنده کرد. روحیه مجاهدت و مقاومت ملت ایران اسلامی با الگوگیری از معرفت و بصیرت علوی و حسینی، اقتدار جبهه حق را در مقابل استکبار جهانی به رخ جهانیان کشاند؛ لذا امروزه با وجود گذشت بیش از چهاردهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی حماسه ماندگار و تاریخی تسخیر لانه جاسوسی به دست جوانان انقلابی، ایران اسلامی به عنوان یک الگوی عزتمند و اقتدار آفرین در بین ملت‌های آزادی بخش تبدیل شده است که چگونه یک ملت با اتکا به خدای متعال و با اتحاد و مقاومت یک ملت در تبیعت از ولایت فقیه باعث استقلال و آزادی یک کشور شد و سیاهه جنایات استکبار علیه ملت‌های مستضعف را افشا کرد.

یوم الله ۱۳ آبان به عنوان نماد مقاومت و استکبارستیزی ملت ایران پر از تجربیات و درس‌های گرانبهایی است که باید آن را برای نسل نوجوان و جوانان که آینده سازان انقلاب هستند، تبیین کرد؛ فلذا در این برهه حساس از تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که جبهه دشمنان با راه اندازی یک جنگ ترکیبی تمام عیار و توطئه پیچیده علیه ملت و نظام در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب هستند، با حفظ اتحاد و انسجام، هوشیاری، بصیرت و دشمن شناسی و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، میتوان در این جنگ نابرابر هم پیروز و سربلند بیرون آمد.

سپاه کربلا مازندران ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان ماه و ادای احترام به ارواح طیبه شهدای دانشجوی پیرو خط امام و شهدای دانش آموز اعلام می‌دارد مصمم‌تر از همیشه برای نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی همراه و همگام ملت ایران ایستاده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار