خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

به دنبال تربیت دانش‌آموزانی بر اساس سند تحول بنیادین هستیم

همدان-مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: در نظام تعلیم و تربیت به دنبال این هستیم تا دانش‌آموزانی براساس سند تحول بنیادین یعنی انسان‌های سالم، معتقد، همراه با علم و دانش تربیت کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۵۵۰۶
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمود نقوی در مراسم استانی نواختن زنگ استکبار ستیزی که با حضور جمعی از مسئولین و خانواده شهید شاهچراغ(ع) در دبیرستان دخترانه ریحانه النبی(س) ناحیه دو همدان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان در هرسال به این علت است تا به دانش‌آموزان نقشی که در کشور دارند را یادآوری کنیم.

وی تصریح کرد: نقش دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب و پس از آن در جنگ تحمیلی باید مشخص شود و دانش‌آموزان قدر جایگاه و منزلت خود را بدانند، در سال ۴۲ به امام(ره) گفتند «یاران شما چه افرادی هستند؟» و ایشان فرمودند «سربازان من در گهواره هستند».

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: نخستین مبارزه دانش‌آموزان، مبارزه علمی، دینی و مذهبی است چراکه دشمن می‌جنگد تا اعتقادات ما را مورد هدف قرار دهد و می‌خواهد علم ما را از بین ببرد، بنابراین باید مراقبت کنیم، دشمنان ما دست از دشمنی برنخواهند داشت.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد دانش آموزان را ازما بگیرد و به مسیرهای دلخواه خود بفرستد، اما ما در نظام تعلیم و تربیت به دنبال این هستیم که دانش‌آموزانی براساس سند تحول بنیادین یعنی انسان‌های سالم، معتقد، همراه با علم و دانش تربیت کنیم.

نقوی در پایان خاطرنشان کرد: همه امکانات در وزارت آموزش‌وپرورش بسیج شده اند تا دانش‌آموزان ادامه دهنده راه شهدا باشند.

در این آیین، با حضور مسئولین و توسط دختر شهید مرادی از شهدای حمله تروریستی-تکفیری حرم شاهچراغ(ع) زنگ استکبارستیزی نواخته شد و در انتهای مراسم نیز توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از وی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار