خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

هدف از درس آمادگی دفاعی تربیت نسلی مومن و توانمند است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: هدف از درس آمادگی دفاعی تربیت نسلی مومن، شجاع، با اراده، غیور، مقام و توانمند در برابر تهدیدات دشمن است.
کد خبر: ۹۴۶۵۴۴۲
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در نشست بصیرتی مربیان آمادگی دفاعی مدارس شهرستان نهاوند اظهار کرد: شهر نهاوند در دوران دفاع مقدس چندین بار مورد حملات موشکی دشمن بعثی قرار گرفت و دلیل آن هم حضور پرشور و حماسی جوانان و رزمندگان بود که نقش موثری در عملیات‌ها داشتند.

وی افزود: هدف ورود درس آمادگی دفاعی به مدارس تربیت نسلی مومن، شجاع، با اراده، غیور، مقام و توانمند در برابر تهدیدات دشمن است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: اگر در کلاس‌های درس شهید فهمیده‌هایی تربیت شوند دشمن هیچ وقت به خود اجازه تهدید این خاک را نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه از سال ۱۳۶۵ درس آمادگی دفاعی رسماً به عنوان یک سرفصل درسی وارد کلاس‌های آموزشی شد، گفت: بعد از انقلاب اولین حرکت امام خمینی (ره) تشکیل بسیج بود و اولین ورود بسیج در انقلاب، در دفاع مقدس بود که از همه اقشار جامعه در جبهه‌های حضور یافتند و از کشور دفاع کردند.

مختاری با تأکید بر حفظ آمادگی و انسجام بسیجیان عنوان کرد: امروز جوانان ما در حوزه‌های دفاعی و رزمی باید آموزش لازم را ببینند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار