بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز؛

ریخته شدن خون های پاک باعث اتحاد، یکپارچگی و ایستادگی خواهد شد

ریخته شدن خون های پاک باعث اتحاد، یکپارچگی و ایستادگی هر چه بیشتر مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران عزیز خواهد شد که دشمنان برای تجزیه و نابودی آن کمر همت بسته اند.
کد خبر: ۹۴۶۵۲۶۴
|
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در محکومیت اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز بیانیه صادر کرد.

بسم الله قاصم الجبارین

با عرض تسلیت شهادت جمعی از هموطنان مظلوم و بی دفاع ، در حادثه تروریستی و جانگداز حرم مطهر حضرت شاهچراغ(علیه السلام) وشهدای امنیت ،
علو درجات آن شهدا ،صبر بازماندگان و شفای عاجل مجروحین این حادثه تروریستی را از محضر خداوند متعال خواستاریم .
با آن شهدای گرانقدر و خدای متعال عهد میبندیم؛ در پاسداری از ارزشهای اسلام ناب محمدی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.
پر واضح است که ؛ این فصل جدیدی از ددمنشی جلادانی است که جان ستاندن از بی گناهان و ریختن خون مظلومان را شرط بقا و‌ دوام زندگی فلاکت بار خود می‌دانند.

این عملیات تروریستی، بار دگر نشان داد که جمهوری اسلامی مقتدرانه در حال پیشرفت در خط مقدم دفاع از مستضعفان و مبارزه با استکبار جهانی است که برای متوقف کردن این چرخ پر شتاب، همه دشمنان با تمام قوای شیطانی خود به میدان آمده اند ...

می بینیم علاوه بر ترفندهای معمول، مصادیق تلاش امریکایی ها برای شکل گیری و بحران سازی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، همچون: برگزاری نشست اسلو ، القای بحران ناکارآمدی، مطالبه سازی کاذب، دوره های آموزشی جنگ های ترکیبی و اقداماتی از این قبیل به میدان آمده اند ...
قطعا با هوشیاری و اهتمام و وحدت امت اسلام و مردم مجاهد ایران، راه به جایی نخواهند برد و این بار هم طعم تلخ شکست را خواهند چشید.

اگر عده‌ای در غبار فتنه اخیر، بصیرت تشخیص مسیر حق از باطل و توانایی فهم نیت سوء تجزیه طلبانه اغتشاشگران را نداشتند اما عملیات ضدانسانی شیراز حجت را تمام کرد و برهان قاطعی بر نقشه شوم دشمنان برای چند پاره کردن این آب و خاک گشت که به حول قوه الهی و در ظل توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم( ارواحنا له الفدا) و با هدایت پیر و مراد آزادگان جهان، مقام عظمای ولایت مطلقه فقیه حضرت امام خامنه‌ای( حفظه الله)، این حربه نیز به سرنوشت تمامی دسایس ۴۳ منجر خواهد شد.
در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حمایت سردمداران استکبار جهانی و اقدام وحشیانه عمال فریب خورده آنان ، تعداد زیادی از هموطنان بی گناه در حوادث تروریستی مختلف به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و در این ایام و بروز اغتشاشات اخیر،  قطعاً این اقدام تروریستی و ددمنشانه نیز با حمایت آمریکای جنایتکار ، رژیم اشغالگر قدس و مزدوران فریب خورده آنان انجام گرفته است.

بدون شک این گونه اقدامات ترویستی راه به جایی نخواهد برد و ریخته شدن این خون های پاک باعث اتحاد، یکپارچگی و ایستادگی هر چه بیشتر مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران عزیز خواهد شد که دشمنان برای تجزیه و نابودی آن کمر همت بسته اند.

دشمن بداند؛ با عزمی راسخ تا پای جان، همه ایستاده ایم تا شاهد رساندن پرچم برافراشته انقلاب اسلامی به حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی باشیم ... ان شاءالله

والسلام علی من اتبع الهدی

سازمان بسیج جامعه زنان استان البرز

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار