خبرهای داغ:

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خطاب به نوجوانان و جوانان: لزوم مدیریت صحیح فضای مجازی / آگاهانه و اندیشمندانه از فضای مجازی استفاده کنید

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: جوانان عزیز مقداری فکر و اندیشه کنند. کاری که دشمن در ۴۰ سال اخیر نتوانست انجام دهد، حالا می خواهد از طریق فضای مجازی به نتیجه برساند.
کد خبر: ۹۴۶۵۰۲۲
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج- حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در اجتماعی ۸ هزار نفری نوجوانان تمدن ساز که در حرم علی بن مهزیار اهوازی(ع) برگزار شد، خاطرنشان کرد: بیش از دویست سال قبل، جمهوری اسلامی با کشور روسیه جنگید که محصول ۱۰ ساله آن جنگ، دو عهدنامه ننگین ترکمنچای و گلستان بود که طی آن دو سوم از خاک کشورمان تقدیم شد.
وی ادامه داد: دشمن می دانست که انقلاب ما نوپاست و نیروهای مسلح نیز هنوز متزلزل است. از این موقعیت استفاده کردند و به کشورمان هجوم آوردند. در هشت سال دفاع مقدس، بیش از ۸۰ کشور، صدام را بر علیه ما پشتیبانی مالی می کردند. دو ابرقدرت جنایتکار شوروی و آمریکا نیز بر سر نابودی انقلاب اسلامی اتفاق نظر داشتند اما با این شدت از هجمه، مقتدرانه حتی یک وجب از خاک را از دست ندادیم در حالیکه در برابر حمله روسیه دیدیم که چگونه کشورمان تقسیم شد. این نشان از اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه اهواز افزود: اگر امروز دشمنان اسلام، نوجوانان و دانشجویان ما را مورد توجه قرار داده اند، علتش آن است که احمدی روشن ها و شهریاری ها در همین دانشگاه ها رشد کرده اند. از دانشگاه ها ضربه سختی خورده اند برای همین محل توطئه آنهاست.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه دشمن در این ۴۰ سال به انحاء گوناگون عملیات نظامی بر علیه کشورمان انجام داده تا انقلاب را به شکست وادار کند، اظهار کرد: دیدید در این سالیان، کشوری که قادر نبود حتی سیم خاردار بسازد اما امروز موشک نقطه زن ساخته است. دشمن وقتی به هر ترفندی متوسل شده و نتیجه ندیده، حالا دست به دامان فضای مجازی شده ولی کور خوانده اند.
وی عنوان کرد: ۷۰ سال قبل، ژنرال دیوید آیزنهاور، سیاست مدار آمریکایی در سال ۱۹۵۲ میلادی در نخستین مصاحبه عمومی خود پس از انتخاب شدن به سمت ریاست جمهوری آمریکا گفت گمان نمی کنم منطقه ای مهم تر از ایران روی نقشه جغرافی جهان وجود داشته باشد. ایران از ذخایر سرشار نفتی برخوردار است. در چهار راه جهان واقع شده است . اگر روزگاری ایران با شوروی متحد شوند دیگر جای امنی برای غرب نخواهد بود . نباید وضعیتی پیش آید که ایران به گذشته دور خود بازگردد و یک قدرت نظامی شود.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: بروید تاریخ ایران را بخوانید. انقلاب اسلامی اتفاق افتاد برای اینکه ایران را به اقتدار برساند. به تعبیر مقام معظم رهبری، آنها با جمهوری اسلامی ایران مخالف نیستند بلکه با ایران قدرتمند مخالفند.
گفتنی است: در این اجتماع، پیکر مطهر یک شهید ۱۸ ساله گمنام در حرم علی بن مهزیار اهوازی(ع) تشییع و در پارک شهید صباغان به خاک سپرده شد.
خواندن سرود سلام فرمانده با اجرای ابوذر روحی از دیگر برنامه ای این اجتماع بزرگ بود.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار