فرمانده سپاه فراهان:

دشمنان به دنبال بی هویت کردن نسل نوجوان و دانش آموزان جامعه/برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در مدارس فراهان

سرهنگ پاسدار نعمت الله نجفی گفت: امروز دشمنان قسم خورده ما به دنبال بی هویت کردن نسل نوجوان و دانش آموزان ما هستند.
کد خبر: ۹۴۶۴۷۴۷
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ سرهنگ پاسدار نعمت الله نجفی فرمانده سپاه فراهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی گفت: هفته بسیج دانش آموزی یادآور حماسه سازان نوجوانانی بود که با قلب های پاک و دل های آماده در دورانی که ابرقدرت های جهان به دنبال براندازی و تصرف کشوری اسلامی ما بودند از شرف و ناموس کشور خود در دوران طلایی هشت دفاع مقدس، دفاع کردند.


وی در ادامه افزود: دانش آموزان این سرزمین با تقدیم ۳۶ هزار شهید با قلب های پاک ۱۷ ساله هایی یک وجب از خاک این کشور را به دشمنان ندادند.


فرمانده سپاه فراهان با اشاره به نقش آفرینی های دانش آموز شهید دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ستاره های همچون شهید حسین فهمیده، شهید بالازاده و شهید بهنام محمدی بعد از گذشت ۴۲ سال از دفاع مقدس، شهید علی لندی و شهدایی تقدیم کردند؛ همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند نوجوانان امروز کمتر از نوجوانان سال ۵۷ نیستند.


سرهنگ پاسدار نجفی گفت: امروز دشمن متوجه شده است دانش آموزان می توانند به عنوان نسل آینده کشور برای ساختن ایرانی آبادتر و پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی و قله های فتح و پیروزی را یکی پس از دیگری فتح خواهند کرد.


وی افزود: امروز دشمنان قسم خورده ما به دنبال بی هویت کردن نسل نوجوان و دانش آموزان ما هستند.


فرمانده سپاه فراهان تصریح کرد: بدون شک دانش آموزان، با غیرت دینی خود نشان خواهند داد در برابر امپراطوری رسانه دشمن عقب نخواهند نشست.


سرهنگ پاسدار نجفی گفت: امروز با قدرت و تقویت باورهای دینی در کنار همه ملت ایران دانش آموزانی تربیت خواهند شد که آیندگان به آن ها غبطه خواهند خورد.


وی در ادامه بیان کرد: امروزه دانش آموزان نشان دادند با تمام قدرت در کنار ولایت هستند و لحظه ایی از آرمان های امام و انقلاب عقب نشینی نخواهند کرد.


فرمانده سپاه فراهان تصریح کرد: دانش آموزان بسیجی به عنوان پیشگامان پیشرفت این کشور در سنگر تعلیم و تربیت نشان خواهند داد که امروز تمام دشمن اگر همه پیاده نظام خود را در فضای مجازی بیاورد برای براندازی، موفق نخواهد شد.


وی افزود: هفته بسیج دانش آموزی نشان از قدرت ایمان،خودباوری، اعتماد به نفس و نشان از نوجوانان باانگیزه برای ساخت ایرانی آباد خواهد بود.

سرهنگ پاسدار نجفی با اشاره به مهم ترین برنامه های گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در فراهان خاطرنشان کرد: غبارروبی و گلباران مزارشهدای گمنام فراهان، دیدار دانش آموزان بسیجی با امام جمعه شهرستان، برگزاری جشن گرامیداشت روز دانش آموزان در تمامی مدارس شهرستان، مسابقه کتاب و کتابخوانی با موضوع صعود چهل ساله، برگزاری مسابقات ورزشی، ادامه برگزاری کلاس های سواد رسانه و جهاد تبیین در مدارس شهرستان، برگزاری برنامه های تفریحی در دهکده مقاومت اراک، برگزاری مسابقات نقاشی و کاریکاتور به مناسبت روز دانش آموز با عنوان پویش دنیای بدون تاریکی، حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان از جمله برنامه های بسیج دانش آموری فراهان است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات