خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امامت تبریز:

بسیج، یادگار روزهای سخت و بحرانی اوایل انقلاب است

تبریز- فرمانده سپاه امامت تبریز گفت: بسیج، یادگار روزهای سخت و بحرانی اوایل انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۶۳۱۲۸
|
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین پوراسماعیل در آیین تجلیل از پایگاه های نمونه سپاه امامت تبریز افزود: بسیج از بدو تاسیس تاکنون، همواره در روزهای سخت و بحرانی وارد عمل شده است و باری از دوش مشکلات کشور برداشته است همانطور که در جنگ تحمیلی، با تربیت و اعزام جوانان غیور، رسالت خود را به خوبی انجام داد.

وی اظهار داشت: بسیج یک فرآیند و یک نقطه شروعی است که ریشه‌ای مستحکم دارد که به صدر اسلام برمی‌گردد و همواره در مسیر تکامل است.

پوراسماعیل در ادامه از فرماندهان پایگاه های نمونه به عنوان سرمایه‌های انسانی بسیار ارزشمند و دست نیافتنی در کشور یاد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: هر یک از ما باید بتوانیم در مسیر تکامل بسیج و در جهت اهداف انقلاب اسلامی قدم‌های موثری برداریم و با نگاه پژوهشی در حوزه‌های مختلف و ارائه راهکارهای مناسب عملکرد مناسبی داشته باشیم و با شناسایی آسیب‌ها و فرصت ها و تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ محور، نقش درون و برون سازمانی بسیج را موثر نشان داد.

پوراسماعیل تأکید کرد: به منظور اثرگذاری بیشتر، باید یک پیوست فرهنگی جدی در فضای مجازی تعریف شود و در زمینه های فرهنگی برنامه‌ریزی برای اثرگذاری فرهنگی در فضای مجازی را در دستور کار قرار دهند و به شیوه های نوین در امور فرهنگی و جهاد تبیین باید فعالیت کرد.

بسیج، یادگار روزهای سخت و بحرانی اوایل انقلاب است

در پایان این آیین از بسیجیان و فرماندهان نمونه پایگاه های مقاومت بسیج  سپاه امامت تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار