خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور برگزار شد

اجتماع بزرگ فرهنگیان خراسان جنوبی در محکوم کردن اهانت به مقدسات اسلامی و هنجارشکنی ها

اجتماع بزرگ فرهنگیان خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولین در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۲۵۵۴
|
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، اجتماع بزرگ و سراسری فرهنگیان استان در محکوم نمودن اغتشاشات و هنجارشکنی‌های اخیر در کشور و حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی (نمایش بر خط) دکتر نوری مقام عالی وزارت و سردار سلامی فرمانده کل سپاه و با حضور حضرت آیت الله عبادی نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه استان و دکتر موسوی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در جمع بالغ بر ۱۴۰۰ نفر از فرهنگیان سراسر استان در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.


سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این ارتباط ویدیویی گفت: نبرد اخیر از شهر‌های ما تا واشنگتن، لندن، تل‌آویو و ریاض امتداد دارد.

وی ابراز داشت: اتفاقاتی که امروز در درون کشور ما جاری است ظهور عینی بزرگترین تقابل بین انقلاب اسلامی و نظام در حال افول سلطه است.

سلامی افزود: جوهره اصلی این تقابل راهبردی، تقابل جهل و آگاهی است. منشاء و ریشه این ناآرامی‌ها به طور دقیق بر اساس داده‌های اطلاعاتی دقیق در کانون و قلب نظام سلطه نهفته است.

وی خاطرنشان کرد: این نبردی است که از درون خیابان‌های شهر‌های ما تا واشنگتن، نیوریورک، لندن، تل‌آویو، ریاض و امثال این پایتخت‌ها امتداد دارد. درگیری در نقاط مجزایی در نقاط مختلف شهر‌های ما جاری نیست، این درگیری در مساحت عظیمی از این عالم جریان دارد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنچه که امروز مشاهده می‌کنید تراکم شکست‌های متوالی و سریالی نظام سلطه طی بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: حجم واقعی قدرت دشمن در طول زمان کاهش یافته است و این اتفاق بزرگی است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار