خبرهای داغ:
همزمان با ایام پایانی ماه صفر انجام شد:

خدمت رسانی جهادگران جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی(ع) استان در روستا چهکندوک بیرجند

همزمان با ایام پایانی ماه صفر و اربعین تعدادی از جهادگران جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی(ع) و هیئت دانشجویی باب الجواد ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با حضور در روستای چهکندوک سراب شهرستان بیرجند به مردم این روستا خدمات جهادی ارائه کردند.
کد خبر: ۹۴۵۷۶۶۸
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

نیک فرجام جانشین مسئول جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (علیه السلام) خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به برگزاری اردوی جهادی دو روزه "جامانده کربلا" توسط جمعی از جهادگران جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) و هیئت دانشجویی باب الجواد خراسان جنوبی خبر داد.

وی گفت: ۸ نفر از برادران و ۸ نفر خواهر از جهادگران جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (علیه السلام) خراسان جنوبی؛ در روز‌های ۲۴ و ۲۵ شهریور در قالب اردوی جهادی دو روزه به مردم روستای چهکندوک سراب شهرستان بیرجند خدمات جهادی ارائه کردند.

وی اظهار داشت: روستای چهکندوک دارای ۶ خانوار است که در این اردوی دو روزه از خدمات عمرانی، فرهنگی و آموزشی این جهادگران بهره‌مند شدند.

نیک فرجام ادامه داد: برادران جهادگر جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) استان با فعالیت‌های عمرانی؛ گچ کاری، رنگ کاری، برق کاری، سیمان کاری و خواهران با فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی از جمله برگزاری کارگاه مشاوره خانواده، کلاس‌های آموزش نقاشی و کاردستی برای کودکان، به مردم این روستا خدمات جهادی ارائه کردند.

جانشین مسئول جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) استان گفت: این دانشجویان جهادگر جامانده از پیاده روی اربعین، با شرکت در این اردوی جهادی دو روزه از ثواب خدمت رسانی و کمک به مردم در این ایام بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: به دلیل مصادف بودن این اردو با ایام اربعین و پایانی ماه صفر مراسم عزاداری و سوگواری ائمه اطهار (علیه السلام) در این روستا توسط جهادگران برگزار شد.

نیک فرجام به گزارشات رسیده از این روستا در خصوص نبود امام جماعت و برگزار نشدن نماز جماعت و ضعف احکام شرعی اشاره کرد و گفت: به همین منظور سخنرانی با موضوعات نماز، روزه با حضور سخنران انجام شد؛ همچنین پیگیری حضور یک روحانی و برگزاری نماز جماعت در این روستا صورت گرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار