خبرهای داغ:
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا:

اقدامات شبانه روزی دشمنان با هوشیاری مردم نقش برآب است/اربعین نماد همدلی و اتحاد امت اسلام

شاهرود_ امام جمعه موقت شاهرود گفت: هرچند دشمنان داخلی و خارجی نظام شبانه روزی برای کمرنگ جلوه دادن اقدام‌های انقلابی دولت تلاش می‌کنند، هوشیاری مردم توطئه‌ها را نقش برآب می‌کند.
کد خبر: ۹۴۵۷۱۴۸
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱

اقدامات شبانه روزی دشمنان با هوشیاری مردم نقش برآب است/اربعین نماد همدلی و اتحاد امت اسلامبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه اظهار کرد: وسعت حماسه پیاده‌روی اربعین توسط رسانه‌های دشمنان اسلام هرگز بصورت واقعی در جهان بازتاب داده نشده است و از انعکاس دقیق زوایای مختلف آن هراس دارند.
امام جمعه موقت شاهرود گفت: برپایی آیین اربعینِ سالار شهیدان کربلا نمادی کوچک از همبستگی، وحدت، همدلی و اتحاد بین افراد و اقشار گوناگون جامعه در زمان حضور و امامت حضرت مهدی (عج) را به منصه ظهور رسانده است.
او با اشاره به اینکه فضای مجازی گوشه‌هایی از عظمت حضور عاشقان ولایت، عاشورا و اربعین را نمایان کرد، ادامه داد: استاندار کربلا امسال حضور۲۰ میلیون زائر در پیاده‌روی اربعین از ۸۰ کشور جهان که سه و نیم میلیون آن ایرانی هستند را تایید کرد.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با تقدیر از تلاش‌های موکب‌داران، مسوولان ایرانی و عراقی در برپایی آیین اربعین امسال، افزود: برنامه‌ریزی دقیق با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته برای برپایی بهتر این مراسم ضرورت دارد تا کاستی‌ها و نواقص جبران شود.
او به مذاکرات برجام اشاره کرد و گفت: رخداد‌های فعلی جهانی و منطقه‌ای، گرفتاری‌ها و کمبود‌ها در اروپا و آمریکا و همچنین اقتدار تیم مذاکره کننده، رییس جمهوری آمریکا را در تضاد منافع گیر انداخته است.
سعیدی افزود: دموکرات‌ها و دولت بایدن برای بدست آوردن آرای بیشتر نسبت به جمهوری‌خواهان در کنگره آمریکا تلاش می‌کنند آنان باید برای فائق آمدن بر مشکلات خود مراقب رقیب هم باشند.
امام جمعه موقت شاهرود افزود: سفر رئیس جمهور ایران به ازبکستان در شرق و سازمان ملل در غرب و حرکت در چند جبهه، آینده روشنی را پیش رو خواهد داشت.
سعیدی تاکید کرد: بازگشت نسبی ثبات به اقتصاد و جامعه انتظار مردم را از ثمردهی اقدامات دولت انقلابی و مبارزه با فساد بیشتر کرد.
او افزود: اقدام‌های موثر این دولت مردمی و انقلابی باید در سال‌های گذشته و دولت‌های قبلی به انجام می‌رسید تا مردم امضا‌های طلایی و رانت‌های آزاردهنده را شاهد نباشند.
سعیدی گشایش روابط با دولت‌های حاشیه خلیج فارس، عدم استقراض از بانک مرکزی و سفر‌های استانی را موجب افزایش امید در دل مردم دانست.
امام جمعه موقت شاهرود گفت: هرچند دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی شبانه روزی برای کمرنگ جلوه دادن اقدام‌های انقلابی دولت بی وقفه تلاش می‌کنند، هوشیاری مردم همیشه در صحنه توطئه‌ها را نقش برآب و حمایت از دولت خدمتگزار را به سرانجام می‌رساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار