خبرهای داغ:
فرماندار ملکان:

هفته دفاع مقدس فرصتی برای نشر فرهنگ ایثارگری است

تبریز- فرماندار ملکان گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا فرهنگ ایثارگری و جانفشانی شهدای والامقام و رزمندگان اسلام را برای نسل‌های بعدی تبیین کرده و انتقال بدهیم.
کد خبر: ۹۴۵۷۰۱۴
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بهمن قایلی  در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس ملکان افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا فرهنگ ایثارگری و جانفشانی شهدا و رزمندگان اسلام را برای نسل‌های بعدی تبیین کرده و انتقال بدهیم.

وی به حمایت نظامی و پشتیبانی نزدیک به ۵۰ کشور از رژیم بعث عراق در زمان جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: علی‌رغم این حمایت‌ها، جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام ‌(ره) و مقاومت رزمندگان اسلام پیروز شد و حتی یک وجب از خاک کشورمان به دشمن متجاوز نداده نشد.

 جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملکان نیز در این جلسه از برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری در طول هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و دلجویی از پدران و مادران شهدای والامقام از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام خواهد بود.

غلامرضا کفاشی افزود: پدران و مادران شهدا با شوق و اشتیاق فرزندان خود را راهی جبهه‌های حق علیه باطل کردند و لذا دین بزرگی بر گردن همه ما دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار