خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه هوراند در گفت و گو با بسیج:

مردم دشمنی‌ و خباثت‌های تاریخی انگلیس را فراموش نمی کنند

تبریز- مسئول عقیدتی سیاسی سپاه هوراند با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: دشمنی‌و خباثت‌های تاریخی انگلیس؛ استعمار گر پیر همچنان ادامه دارد و مردم و مسئولان نیز این جنایات را فراموش نخواهند کرد.
کد خبر: ۹۴۵۵۲۲۴
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

 رامین نصیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: حماسه بزرگ شهید رئیسعلی دلواری نشانه بزرگی و عظمت تاریخی ملت ایران در برابر استعمار گران و استکبار است.

وی افزود: شهید دلواری سردار مبارز شکست ناپذیر ضد استعمار در عصر حاضر بوده و گرامی داشت یاد و نام او برای جوانان لازم و ضروری است. اگر گذشت و ایثار و فداکاری‌های شهدای ما در منطقه تنگستان و خلیج فارس نبود، امروز با دست اندازی و چپاول تاریخی ملت ایران توسط انگلیس و ایّادی آن‌ها در منطقه رو به رو بودیم.

نصیری ادامه داد: پیروزی‌های دلواری بیش از اینکه ارزش نظامی داشته باشد، ارزش سیاسی داشته است و باعث شد که امید و توانمندی‌های ملت بزرگ ایران در برابر استکبار و استعمار غرب برجسته‌تر شود. چنانچه در آیات قرآن کریم نیز خداوند به صراحت به مسلمانان توصیه می‌کند که در برابر دشمنان هر چه می‌توانند خود را آماده نگه دارند تا هم آن‌ها را بترسانند و هم دشمنان خدا را از حمله و جنگ باز دارند.

وی با محکوم کردن جنایات تاریخی انگلیس ادامه داد: آنچه که جامعه اسلامی هم اکنون نیاز دارد، هوشیاری و حفظ موضع اقتدار خود در برابر دشمنان می‌باشد. دشمنان اسلام و ایران مترصد فرصتی هستند تا بتوانند کینه‌های خود را باز ستانده و عقده گشایی کرده و مانع از رشد و پیشرفت جامعه اسلامی  

نصیری حرکت‌های مجاهدانه شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس را نیز ادامه راه شهید دلواری عنوان و بیان کرد: بی شک مقاومت شجاعانه شهید دلواری زمینه ساز بلوغ فکری و جهادی ملت ایران می‌باشد که در ادامه آن شاهد ایثار و از خودگذشتگی ها و افتخار آفرینی‌های شهدای عزیز ما در جریان جنگ هشت ساله بوده‌ایم. همچنان که در دهه کنونی نیز شاهد مقاومت غیورمردان مدافع حرم در برابر مکر و حیله دشمنان و استکبار بوده‌ایم.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه هوراند در پایان با اشاره به بلاهایی که دولت استعمارگر انگلیس در طول ده‌ها سال بر سر ملت ایران آورده است، خاطر نشان کرد: انگلیس استعمارگر- این روباه مکار- عامل و باعث قحطی تاریخی در ایران، کودتا 28 مرداد و دیگر دسیسه‌های ظالمانه بوده است و ملت ایران این ظلم‌ها را فراموش نخواهد کرد. بنابراین ما ملت مسلمان و بسیجیان ایران اسلامی در برابر یاوه گویی ها و مکر و حیله دشمنان و به ویژه انگلیس خیانت کار و آمریکای خبیث، با استفاده از سلاح ایمان و اعتقاد مقابله خواهیم کرد و ذره‌ای از موضع مستحکم خود در برابر آن‌ها عقب نشینی نخواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار