فرماندار شهرستان کاشمر:

بهره برداری آسفالت بیش از ۹۸ هزار مترمربع روستاهای کاشمر

فرماندار شهرستان کاشمر گفت: طرح آسفالت ۹۸ هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر روستاهای شهرستان کاشمر با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۵۴۶۰۳
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی در کاشمر، امیر دایی صراف فرماندار شهرستان کاشمر، کل پروژه های افتتاح شده شهرستان کاشمر در هفته دولت را 79 پروژه با اعتبار 75 میلیارد و 467 میلیون تومان عنوان کرد.


وی افزود: افتتاح یک پروژه با اعتبار 45 میلیارد و 529 میلیون تومان در نقاط روستایی کاشمر که حدود 60 درصد اعتبارات را به خود اختصاص داد، 38 پروژه هم با اعتبار 29 میلیارد و 937 میلیون تومان درنقاط شهری بوده که 40 درصد این اعتبارات را شامل می شد، صورت گرفت.

وی با بیان اینکه 150 هزار نفر جمعیت از افتتاح پروژه ها برخوردار می شوند، افزود: مهمترین پروژه در بحث نهضت ملی مسکن در این هفته افتتاح شد که 32 هزار از اراضی که در اختیار دستگاه های دولتی شهرستان بود با توافقی که صورت گرفت به این پروژه اختصاص یافت که توسط استاندار خراسان رضوی کلنگ زنی شد و این در حالی است که حدود سه هزار نفر ار خانواده های کاشمری صاحب مسکن می شوند.

صراف به پروژه مقاوم سازی 159 واحد مسکونی با اعتبار 15 میلیارد و 900 میلیون تومان داشتیم، اشاره کرد و گفت: 15 پروژه خاص در شهرداری با اعتبار 620 میلیارد تومان نیز توسط استاندار خراسان رضوی افتتاح شد.


فرماندار شهرستان کاشمر بیان کرد: آسفالت معابر روستایی همزمان با هفته دولت در بخشهای فرحدشت و مرکزی آغاز شد که از 98 هزار مترمربع، 70 هزار متر به بخش مرکزی و 28 هزار متر به بخش فرحدشت تعلق دارد.


وی همچنین به آبرسانی روستای گندم بردرابتدای سال 1401 اشاره کرد و افزود: در هفته دولت نیز آسفالت این روستا با اعتبار 2 میلیارد تومان کامل شد و یک دبستان نیز در همین هفته به بهره برداری رسید.


صراف از افتتاح دو مرکز جامع سلامت با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد و 400 میلیون تومان نیز در هفته دولت نیز خبر داد.


وی اظهار داشت: در بحث تولید واشتغال افتتاح دو مجموعه در دستور کار قرار دارد که بالغ بر 400 میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری این مجموعه‌هاست و در یکماه آینده افتتاح می شود.


فرماندار کاشمر از پرداخت 21 فقره تسهیلات در قالب طرح‌های صنایع دستی و گردشگری برای حمایت از مشاغل از محل تبصره 18 به متقاضیان خبر داد.


وی در حوزه گردشگری، اظهار کرد: از معاون اشتغال کمیته امداد کشور قول گرفتیم برای 25 روستا، 25 وام بومگردی برای هر کدام 400 میلیون تومان پرداخت شود، این امر به منظور این است که درهر روستا یک مجموعه بومگردی داشته باشیم.

صراف به پروژه 100 مگاواتی نیروگاه خورشیدی در کاشمر اشاره کرد و افزود: کلنگ زنی عملیات اجرایی نیروگاه 100 مگاواتی خورشیدی شهر کاشمر با اعتبار 2400میلیارد تومان در یکماه آینده صورت می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار