فرمانده سپاه بابل درگفتگو با بسیج:

۴۰ واحد خانه در مناطق محروم در دست ساخت است

ساری-فرمانده سپاه شهرستان بابل از ساخت چهل واحد خانه محروم در بابل خبرداد و گفت: هر خانه محروم با ابعاد ۵۰ متر مربع در حوزه‌های روستایی با کمترین هزینه یعنی حدود ۳۰۰ میلیون تومان در دست ساخت است.
کد خبر: ۹۴۵۳۷۴۴
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴

۴۰ واحد خانه در مناطق محروم در دست ساخت است

خبرگزاری بسیج، سرهنگ مهرداد بابایی در حاشیه رزمایش کمک مومنانه در گفتگو با خبرنگار بسیج، از توزیع 
 ۲۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۷ میلیون ریال در بین خانوار‌های نیازمندبا محوریت مسجد و پایگاه‌های بسیج خبر داد و گفت:از سال ۹۷ طی همکاری میان سازمان بسیج سازندگی، کمیته امداد امام خمینی، کمک خیرین و حضور پرتلاش جهادگران بسیجی ۱۲۱ خانه محروم در شهرستان بابل ساخته و تحویل شد.

فرمانده سپاه بابل با اشاره به سیل سال های گذشته در سیمرغ افزود: بعد از سیل در شهرستان سیمرغ و تخریب برخی واحد‌های مسکونی به همت بسیجیان بابل ۱۱ باب منزل مسکونی در شهرستان سیمرغ ساخته شد و نیز با تلاش بسیج سازندگی بابل در مناطق زلزله زده سرپل‌ذهاب ۱۴ واحد منزل مسکونی ساخته شد.

سرهنگ بابایی در ادامه از ساخت چهل واحد خانه محروم در بابل هم خبرداد و گفت: هر خانه محروم با ابعاد ۵۰ متر مربع در حوزه‌های روستایی با کمترین هزینه یعنی حدود ۳۰۰ میلیون تومان ساخته می‌شود.

فرمانده سپاه بابل در ادامه  خاطرنشان کرد: به همت بسیج سازندگی بابل ۵۶ گلزار شهدا ساخته شد و ۶۷ گلزار شهدا هم در حال ساخت می‌باشد که در هفته بسیج و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته سرهنگ بابایی یکی دیگر از خدمات مجموعه سپاه و بسیج کمک برای ازدواج جوانان به ویژه محرومان و نیازمندان است،که  ۹۹ سری جهیزیه به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال تهیه و در اختیار نوعروسان نیازمند و محروم قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار