مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله مطرح کرد:

انقلاب اسلامی به دنبال زمینه سازی مقدمات ظهور/ امروز اقتدار و قدرت جبهه مقاومت در حال افزایش است

حجت الاسلام ماشاءلله عبدی گفت:انقلاب اسلامی به دنبال زمینه سازی زمینه های ظهور است و دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا نگذارند وعده الهی محقق شود.
کد خبر: ۹۴۵۲۳۷۵
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛حجت الاسلام ماشاءلله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان گفت: قیام امام حسین و جهاد تبین حضرت زینب (س) و امام سجاد علیه السلام محور نجات اسلام است و خون امام حسین علیه السلام اسلام را بیمه کرد و امروزه دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده اند که امام زمان عج الله خواهد آمد و مبارزه با کفر تا ظهور امام زمان عج الله ادامه خواهد داشت.


حجت الاسلام عبدی گفت:انقلاب اسلامی به دنبال زمینه سازی زمینه های ظهور است و دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا نگذارند وعده الهی محقق شود. جمهوری اسلامی در وسط میدان است و دشمن در حال فرار هست و در موضع ضعف قرار دارد و از دشمن فقط صوت و لحن باقی مانده است.

وی بیان کرد: علم حاج قاسم در سراسر جهان به دست جبهه مقاومت برافراشته شده است و امروز اقتدار و قدرت جبهه مقاومت در حال افزایش است.


در پایان از زحمات ۴ساله حجت الاسلام سيدحسن رفیعی در طول تصدی گری مسولیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان تقدیر و تشکر شد و حجت الاسلام صادقی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  کمیجان معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار